آموزش ایجاد افکت های انتقال،ادغام مجدد و فروپاشی در Houdini
Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini
ایجاد افکت های انتقال،ادغام مجدد و فروپاشی در Houdini
در این آموزش از سایت pluralsight نرم افزار Houdini ، چگونگی ترکیب روشهای بصری پیچیده برای ساخت افکت های جدید را بررسی میکنیم. اولین روش ما یک سایه زن که به آرامی از یک شی 3D ناپدید می شود ، دومی شکستن شیء به تکه های مختلف و …. در این دوره ما در مورد جریان ذرات در امتداد منحنی با استفاده از ترفندهایی به فروپاشی یک شی و ادغام آن به شیء های مختلف و بازسازی آن ها می پردازیم. در پایان این آموزش برنامه Houdini ،شما با تکنیک های انتقال،ادغام مجدد و از هم پاشیدگی ، یک شی آشنا خواهید شد با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تنظیمات افکت disintegration
- نحوه ایجاد VOP نقطه رمپ رنگی
- نحوه تولید و انیمیت کردن ذرات
- نحوه تنظیم رنگ،اندازه و آلفا
- تنظیم سایه ذرات
- آماده کردن brundle و به پرواز در آوردن ذرات
- آماده سازی تنظیمات برای رندر
- مروری ساده بر teleport process
تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 3 ساعت و 31 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 17
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jeff Wolverton
نرم افزار : Houdini 14
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini
In this Houdini tutorial, we’ll learn how to combine visually complex methods to construct new effects. The first method we’ll look at is the concept of a shader slowly disappearing the shell of a 3D object, or an object breaking into pieces. You’ll learn about flowing the particles along curves and using cross-time tricks to disintegrate one object but have it reintegrate into a different object when it reconstructs itself. By the end of this Houdini training, you’ll have learned techniques for teleportation effects, disintegration effects and effects when an object needs to transform visually into another object despite having mismatched topologies.
Introduction and project
Setting up for disintegration
Creating the color ramp point VOP
Calculating edges of disintegration
Birthing the particles for disintegration
Animating the particles
Setting the color, size and alpha
Setting up the shader for particles
Using the turbulence math for disintegration
Finalizing the particles and shaders
Beginning teleportation into transmogrification
Prepping the brundle and fly particles
Creating the brundle and fly particle animation
Revealing the big secret of teleportation into transmogrification
Preparing transmogrification settings for final render
Finalizing to destination object for rendering
Reviewing the simple teleport process
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید