آموزش تجسم معماری در Substance Designer
Substance Designer for Architectural Visualization
تجسم معماری در Substance Designer
ایجاد متریال های رویه ایی بخش مهمی از ورک فلوی ویژوالیزیشن مدرن می باشد. در این دوره ” تجسم معماری در Substance Designer ” از شرکت Lynda ، نحوه ساخت سریع متریال های معماری در Substance Designer ، برای استفاده در پروژه های طراحی ویژوالیزیشن را یاد خواهید گرفت.
سازه به عنوان یکسری مطالعات موردی در مورد انواع متریال های معمول از جمله : کاشی موزاییک ، کفپوش کاشی های چوبی و مش بافته شده ، این دوره شامل تکنیک های مورد نیاز برای ساخت متریالهای سفارشی یک طرح می باشد.
چگونگی ایجاد مپ های ambient occlusion ، نرمال مپ و نقشه height برای مواد تان ، اجزای الگوی ماسک برای شبیه سازی متریال ترکیبی سفارشی مانند کاشی مخلوط ، تست متریال ها در یونیتی برای ظاهر شدن در نرم افزار ریل تایم و … .با سافت ساز همراه باشید.
عناوین دوره تجسم معماری در Substance Designer :
- کاشی های فلزی و موزاییک
- تعیین الگو های کاشی
- تغییر زبری کاشی
- افشای پارامترها برای طراحی انعطاف پذیر
- تست کردن کاشی در یک صحنه
- ساخت پراپرتی های فلزی ظریف
- Terrazzo
- کاشی طرح دار برای accents
- کفپوش کاشی چوبی
- ایجاد دانه چوب از نویز
- روکش سنگ ساختمانی
- پانل های دیواری قالبی
- مش بافته شده
- و …
پیش نمایش دوره تجسم معماری در Substance Designer :
عنوان دوره : Lynda – Substance Designer for Architectural Visualization
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5.45 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 54
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Adam Crespi
نرم افزار : Substance Designer
زیرنویس : ندارد
Lynda – Substance Designer for Architectural Visualization
Creating procedural materials is an important part of a modern visualization workflow. In this course, learn how to quickly create a variety of architectural materials in Allegorithmic Substance Designer, for application in design-visualization projects. Structured as a series of case studies on common material types such as mosaic tile, wood tile flooring, and woven mesh, this course incorporates techniques for crafting custom materials as needed for a design while staying true to the manufacturer’s intentions. Discover how to create height, normal, and ambient occlusion maps for your substances, mask pattern components to simulate custom material blending such as mixed tile, test your materials in Unity to see how they’d appear in a real-time application, and more.
Topics include:
Mosaic and metallic tiles
Determining tile patterns
Varying tile roughness
Exposing parameters for design flexibility
Testing tiles in a scene
Crafting subtle metallic properties
Terrazzo
Patterned tile for accents
Wood tile flooring
Creating wood grain from noise
Ashlar veneer
Molded wall panels
Woven mesh
1. Mosaic Tile
Determine the tile pattern 9m 8s
Create the normal map 9m 15s
Add color to the albedo 9m 53s
Vary the tile roughness 7m 43s
Add ambient occlusion and metalness 9m 59s
Create a height map 4m 8s
Expose parameters for design flexibility 3m 24s
Test the tile in a scene 10m 4s
2. Metallic Tiles
Draw the tile shape 9m 5s
Vary tile direction in the normal map 7m 41s
Craft subtle metallic properties 7m 56s
Generate the albedo 5m 37s
Test the tile in a scene 5m 25s
Add roughness to the grout 6m 56s
3. Terrazzo
Creating the matrix 9m 26s
Exposing the stone chips 3m 12s
Vary highlights 7m 46s
Draw masks to make designs 10m 12s
Test the terrazzo in a scene 8m 59s
Create the metal splines 6m 42s
4. Patterned Tile for Accents
Draw the tile design 6m 36s
Create the base color 6m 53s
Create the tile pattern 10m 50s
Make normals to change highlights 7m 1s
Test the tile in a scene 6m 33s
5. Wood Tile Flooring
Create wood grain from noise 7m 44s
Randomize plank placement 7m 42s
Expose colors for design flexibility 7m 38s
Create the normal map 6m 23s
Create roughness variation 5m 6s
Test the flooring in a scene 8m 7s
6. Ashlar Veneer
Create rock shapes 7m 2s
Randomize stone elements 5m 23s
Add ambient occlusion 4m 52s
Add metallic qualities 3m 46s
Adjust the roughness of the stone 2m 59s
Add color to the albedo 5m 40s
Expose parameters for experiments 2m 52s
Test the stone in a scene 5m 44s
7. Molded Wall Panels
Draw the panel shape 11m 52s
Expose the roughness to vary sheen 6m 7s
Generate the albedo 3m
Tile the shape 6m 42s
Test the panel in a scene 6m 17s
8. Woven Mesh
Establish a weave 6m 30s
Weave in the color 5m 36s
Create the normal map 6m 41s
Add ambient occlusion 3m 55s
Expose albedo parameters 3m 28s
Tune roughness and metallness 4m
Test the mesh in a scene 7m 40s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید