Lyndamayaآموزشانیمیشنریگ کردنسه بعدیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ بندی کاراکتر در Maya

Lynda – Maya: Character Rigging

آموزش ریگ بندی کاراکتر در Maya

آموزش ریگ بندی کاراکتر در Maya

 

آموزش ریگ بندی کاراکتر در Maya : ریگینگ گام مهمی در رشد کاراکتر و انیمیشن است. یک ریگ برای کاراکتر شما، نحوه حرکت کردن یک کاراکتر را بیان می کند. مربی معروف دوره George Maestri، از ابتدا نحوه ریگ کردن کاراکتر را یاد می دهد. ایشان قوانین ریگ بندی- هندسه خوب،سازماندهی و کنترل ها را معرفی و نحوه ایجاد اتصالات،محدودیت ها و مفاصل را نشان می دهد.

در ادامه یک پروژه دنیای واقعی را انجام می دهد. یک مدل را برمی دارد و اسکلت و کنترل های پا ، بدن و دست را برای انیمیشن کارآمد می سازد. همچنین یک فصل را برای سویچینگ FK/IK جهت کنترل حرکت بازو اختصاص خواهد داد.

در پایان دوره ، چگونگی اتچ کردن مش کاراکتر به اسکلت با ابزارهای پوست دهی در مایا را می آموزید. همچنین مهارت‌های خود را با استفاده از تکنیک آینه سازی صرفه جویی در وقت (time-saving mirroring) بهبود می بخشید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • شروع به کار
  • ایجاد اسکلت ها
  • ایجاد کنترل های پا و ران
  • ایجاد کنترل های بدن
  • ایجاد کنترل های IK و FK
  • ریگ بندی دست ها
  • پوست دهی به کاراکتر
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Maya: Character Rigging

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 46

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : دارد

Lynda – Maya: Character Rigging

Rigging is a crucial step in character development and animation. A rig is the interface for your character, dictating how the character moves. Learn how to rig a character from scratch in Maya by following along with instructor George Maestri. George introduces the rules of rigging—good geometry, organization, and controls—and shows how to create joints, constraints, and connections. He then dives into a real-world project, taking a model and building out the skeleton and the leg, foot, body, and hand controls required for effective animation. He also devotes a chapter to FK/IK switching for finer control over arm movement. Finally, learn how to attach a character mesh to your skeleton with the skinning tools in Maya—and take your skills up a notch with a time-saving mirroring technique.

Topics include:

  • Rules of rigging
  • Creating joints
  • Creating constraints
  • Building the skeleton
  • Drawing skeleton chains
  • Creating controls for different bones and joints
  • Creating IK control skeletons
  • Rigging hands
  • Skinning your character

حجم کل : 550 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا