آموزش ساخت صحنه دوزخ آخرالزمانی در Houdini
Gumroad - Apocalypse: Inferno Complete Houdini Training
آموزش ساخت صحنه دوزخ آخرالزمانی در Houdini
آموزش ساخت صحنه دوزخ آخرالزمانی در Houdini : در این دوره از STUDIO ORIENTED ، با نحوه ساخت صحنه دوزخ آخرالزمانی با تکنیک های اثبات شده تولید در مقیاس گسترده با استفاده از شبیه سازی در هودینی آشنا خواهید شد. این دوره جذاب ، نحوه تولید صحنه جلوه های ویژه از زمین با فرآیند تفکر مربی برای غلبه بر پیچیدگی های شبیه سازی را نشان می دهد.
این آموزش، نحوه ساخت یک شهر سه بعدی رویهای ، شبیهسازی تخریب با استفاده از RBD و همچنین مونتاژ صحنههای بزرگ با محدودیت سختافزاری آموزش میدهد. در این فرایند، از سیستم زمین برای ایجاد پایه شهر استفاده شده و ساختمانها به صورت رویهای و تنها با چند شکل اولیه ساخته میشوند
در نهایت به ساختمانهایی با سبک علمی-تخیلی با جزئیاتی مانند پنجره، طبقه و دیوارهای داخلی تبدیل میشوند. خروجی نهایی، مشهایی هستند که برای شبیهسازی RBD و شکستگی مناسب بوده و در صحنههای مختلف قابل استفادهاند.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Gumroad – Apocalypse: Inferno Complete Houdini Training
سطح : متوسط تا پیشرفته
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل ها : 19
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : STUDIO ORIENTED
نرم افزار : Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Gumroad – Apocalypse: Inferno Complete Houdini Training
MASSIVE SCALE HOUDINI SIMULATIONS WITH PRODUCTION PROVEN TECHNIQUES
What is it not?
It is not a turn key solution to have your destruction scene, you will have to follow the steps in instruction videos and you will need a basic understanding of Houdini software to do so. Not all parameters are explained as these are already written in documentation.
Although, I am happy to answer your e-mails, this is not a direct feedback course.
Additional Details at timucinozger.com
In-Depth Procedural City Creation for RBD Destruction and Scene Assembly of Massive Scenes with Limited Hardware !!!
This tutorial will take your empty houdini scene to a simulation friendly City Layout. It will show you how to render the best possible way for optimum memory usage as well as fastest possible renders. We will use;
- PDG
- RBD Bullet Solver
- Pyro Solver
- Pop Solver
- Custom Solvers
and every other aspect of Houdini 18.5.
I will be using Redshift 3D , but same workflows are supported with many other renderers including Mantra / Arnold and Renderman.
- Automated PDG systems for caching and baking
- Terrain Tools
- Scatter Systems
- RBD Bullet Solver
- POP Solver
- Pyro Solver
- Disk Based Instancing
- Python for File Processing
- Performance Management
- Shading and Rendering
Efficient use of PDG systems / AUTOMATED Workflows
First video starts with an empty scene, walks you through the terrain system to prepare a base for your city.
Then goes in depth on creating procedural buildings, just from a few primitive shapes , which eventually ends up with a SCI-FI style procedural building with windows, floors and interior walls and more. Resulted mesh is RBD and Fracture friendly so can be used in many other scenery.
This is truly a massive Tutorial where efficiency meets mastery which enables a Home Computer to be able to realize such a scene, where massive farms were needed back in 2012 Days.
حجم کل : 16 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋