3ds maxDigital TutorsphotoshopPluralsightUnreal Engineآموزششبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی صحنه داخلی در Unreal Engine و 3ds Max

Creating an Interior Walkthrough in Unreal Engine and 3ds Max

آموزش طراحی صحنه داخلی در Unreal Engine و 3ds Max

طراحی صحنه داخلی در Unreal Engine

 

در این آموزش از سایت pluralsight یک دوره بسیار کاربردی از 3ds Max و Unreal Engine ، برای مراجعین عزیز سافت ساز تهیه کردم. در این دوره مراحل کار  ایجاد یک walkthrough از یک آپارتمان کوچک را یاد خواهید گرفت.در پایان آموزش با آشنایی با تکنیک ها و ترفندهای مهم ، قادر به ایجاد صحنه های معماری به صورت کارآمد و سریع خواهید شد  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • نحوه نورپردازی
  • ایجاد متریال
  • اضافه کردن عناصر تعاملی با استفاده از Blueprints
  • unwrapping مدل
  • و ..

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Creating an Interior Walkthrough in Unreal Engine and 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 27

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Chris Jennings

نرم افزار : 3ds Max 2014, Unreal Engine 4.7, Photoshop CC

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Creating an Interior Walkthrough in Unreal Engine and 3ds Max

Throughout these lessons, we will follow the entire process of creating an interactive walkthrough of a small apartment in Unreal Engine 4, 3ds Max and Photoshop. We’ll go through the process of setting up and unwrapping our model in 3ds Max, all the way through to lighting, creating materials, and adding interactive elements using Blueprints. By the end of this tutorial, you should be able to take away plenty of techniques and tips to quickly and efficiently create your own architectural scenes in Unreal Engine 4.

Introduction and project
Setting up 3ds Max
Examining our model
Unwrapping our model
Exporting from 3ds Max
Creating our project in Unreal Engine
Inserting our geometry
Moving geometry from 3ds Max into Unreal Engine
Generating basic materials
Creating glass material
Creating wood material
Creating fabric material
Finishing up our materials
Applying materials to our scene
Creating colliders
Preparing to light our scene
Setting up the exterior lighting
Creating the interior lighting
Examining IES lights
Tidying up our scene
Using LUT’s for color grading
Applying post-processing effects
Setting up a lamp class Blueprint
Controlling our lamp
Changing furniture color with Blueprint
Setting up a short intro cutscene in Matinee
Recording and exporting from Matinee

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.03 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا