3ds maxPluralsightآموزشتکسچرینگرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش مدلینگ شهر Sci-Fi در 3ds Max

Modeling a Sci-Fi City in 3ds Max

آموزش مدلینگ شهر Sci-Fi در 3ds Max

آموزش مدلینگ شهر Sci-Fi در 3ds Max

 

در این آموزش مدلینگ شهر Sci-Fi در 3ds Max از هنرمند Steve Connor، با نحوه ساخت یک شهر علمی تخیلی با استفاده از دوربین های انیمیت شده و وسایل نقلیه در تری دی مکس آشنا می شوید. این دوره نحوه ساخت یک مجموعه سه بعدی برای مقیاس، نحوه ساخت مدلهای بزرگ و چشمگیر ، استفاده از ابزارهای ساده ،اکسترود،مورب و مدلینگ پالیگان را پوشش می دهد.

همچنین با نحوه ایجاد تکسچرها برای ساختمان ها، شبیه سازی ساختمان و توجه به مرحله بندی آن برای دستیابی به حس مقیاس ،ایجاد و متحرک سازی دوربین ،کار با کتابخانه تری دی مکس،استفاده از مپ رویه ایی برای ایجاد آسمان در اطراف صحنه،رندرینگ در mental ray،استفاده از سیستم daylight ،نورپردازی و رفلکشن برای شیشه آشنا خواهید شد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Modeling a Sci-Fi City in 3ds Max

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری 41

سال آموزش : 2011

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Steve Connor

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Modeling a Sci-Fi City in 3ds Max

Learn how to create your own futuristic city to scale with animated cameras and vehicles in this 3ds Max tutorial. Planning, reference materials, and imagination will be addressed, so that students are led to optionally create their own version of the tutorial, equipped with the methods they learn in the video. Included is creating a 3D set to scale, how to make models appear large and dramatic, and maximizing the use of 3 simple tools — extrude, inset and bevel in polygonal modeling. We will create textures for variation in tones of buildings. Cloning of buildings and attention to staging will be discussed and demonstrated, to maximize the use of a limited number of models to achieve a sense of scale, without sacrificing variety. The fly-through will include creating and animating a camera as it travels with a vehicle flying through the model city. Textures will be from the 3ds Max libraries. A procedural map will be used to create a futuristic sky around the scene. We also cover mental ray rendering and the daylight system for sophisticated shadows, ambient lighting and reflections for glass. Software required: 3ds Max.

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.85 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا