بیت گراف
3dMotiveUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مقدمه ایی بر متریال سازی در آنریل انجین 4 بخش دوم

Introduction To Materials in Unreal Engine 4 Volume 2

متریال سازی در آنریل انجین

 

در این آموزش ” متریال سازی در آنریل انجین ” از شرکت 3DMotive مربی دوره Kyle Horwood ، شما را با چگونگی ایجاد متریال در موتور آنریل انجین آشنا می کند. در بخش دوم آموزش متریال در  Unreal Engine، با  شیدر پوست ، ایجاد متریال یک ماشین با استفاده از یک مدل کت روشن و ایجاد ویژگی و اتریبویت هاش ، شیدر یک اقیانوس و سپس ایجاد متریال کمی پیشرفته تر آشنا خواهید شد. با سافت ساز همراه باشید . بخش اول آموزش را در اینجا مشاهده کنید.

عناوین اصلی دوره متریال سازی در آنریل :

  • شیدر پوست
  • شیدر کت روشن
  • شیدر یک اقیانوس
  • ایجاد متریال داینامیک آب و هوا با توایع برف و باران و خشکی
  • و ….
گراویتی

پیشنمایش دوره متریال سازی در آنریل انجین :


عنوان دوره : 3DMotive – Introduction To Materials in Unreal Engine 4 Volume 2

سطح : مقدماتی – متوسط

زمان کل دوره : 2.8 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kyle Horwood

نرم افزار : Unreal 4

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Introduction To Materials in Unreal Engine 4 Volume 2

This Materials in Unreal Engine 4 course will give you a thorough understanding of creating materials inside of the UE4 engine. Starting with the basics and getting to know the interface and understanding the different types of materials is going to be what we discuss in Volume one. With topics such as the UE4 Material interface where we will look into the interface. Material types where we will look at the types of materials you can create using the engine. PBR Material overview to have a quick discussion on what physically based materials are. The material blends and domains and find out the differences between each one. Then going to talk about the shading models that we will create during the course. The last part of volume one will be a more intermediate level of creating a computer screen with different components and even creating a material function. Volume 2 will go over just materials, where we will firstly look at creating a basic skin shader and understand what subsurface scattering is. The second material will be a car material which will use the clear coat model and look at creating material attributes. We will then make an ocean shader and then lastly create a slightly advanced material where we will create a dynamic material there has a weather like function to it with snow, rain and dryness. I hope you enjoy the course and learn a lot from it.


Chapter 1 – Intro    00:38
Chapter 2 – Skin Shader    19:13
Chapter 3 – Clear Coat Shader    19:58
Chapter 4 – Ocean Shader 01    19:31
Chapter 5 – Ocean Shader 02    15:28
Chapter 6 – Dynamic Materials 01    19:55
Chapter 7 – Dynamic Materials 02    13:25
Chapter 8 – Dynamic Materials 03    10:03

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا