آموزش طراحی و ساخت متن در مادباکس Mudbox و رندرمن RenderMan RIS
Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS
آموزش طراحی و ساخت متن
در این آموزش طراحی و ساخت متن در نرم افزار های Mudbox ، RenderMan ،اصول تکسچرینگ با استفاده از Ptex برای look dev پوشش می دهد . تمرکز دوره روی ایجاد تکسچر با وضوح مناسب و اکسپورت آن می باشد. پس از آن، به توسعه از تراموا با استفاده از RenderMan RIS و متریال LM قدرتمند می پردازد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- اکسپورت اشیا از مایا
- تنظیمات آیجکت برای کار با Ptex
- ایجاد IBL برای متریال
- نقاشی پایه واگن
- بررسی طراحی از تراموا
- استفاده از کانال diffuse
- نقاشی پایه برای سقف
- اضافه کردن گردو غبار به بالای سقف واگن
- ایجاد ماسک فلزی بالای پشت بام
- اکسپورت تکسچر
- ایجاد متریال واگن
- ایجاد متریال سقف
- استفاده از متریال شیشه و لامپ
- استفاده از primvars
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.13 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 24
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Miguel Lleras Villaveces
نرم افزار : Mudbox 2016 – Maya 2016 – RenderMan RIS 20.1
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS
In this Mudbox and RenderMan tutorial, we’ll cover the principles of texturing using Ptex for look dev. We’ll focus on the workflow to create textures with the right resolution and export them to Maya. Then we’re going to do the look development of our tram using RenderMan RIS and its powerful LM materials. By the end of this Mudbox and RenderMan training, you’ll have a better understanding of Ptex texturing and it’s workflow between Maya, Mudbox and RenderMan 19.
Introduction and project overview
Discussing the project files
Exporting objects from Maya
Setting up objects to work with Ptex inside Mudbox
Creating an IBL to test materials
Painting the wagon base
Exploring the design of the tram
Applying imperfections to the wagon
Using the diffuse channel
Painting the base for the windows frames
Creating the diffuse and specular of the windows
Painting the base for the roof
Adding dust to the roof top
Generating specular imperfections
Creating the metallic mask for the roof top
Painting the sign design and exporting the textures
Starting the look development
Creating the wagon material
Duplicating the wagon material
Setting up the window materials
Creating the roof materials
Applying the glass and lamp materials
Using primvars to work on several objects
Finishing the tram, chair and turn table
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)