Digital TutorsPluralsightZBrushآموزششرکت سازندهنرم افزار استفاده شده

آموزش تسلط به ورک فلو ZModeler در ZBrush

Mastering Basic ZModeler Workflows in ZBrush

آموزش تسلط به ورک فلو ZModeler در ZBrush

تسلط به ورک فلو ZModeler در ZBrush

 

در این آموزش از سایت pluralsight مدرس Justin Marshall شما رو با ابزار ZModeler در ZBrush آشنا می کند ، ZBrush همواره یک ابزار عالی برای سرعت بخشیدن به ساخت هندسه در روش بصری و هنرمندانه بوده است ، در این دوره  ما از اصول اولیه استفاده از ZModeler را فرا خواهیم گرفت و اقدامات، اهداف و اصلاح کننده ها و نحوه کار با ZModeler در یک شیوه حساس به متن را یاد خواهیم گرفت ، با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مقدمه و مرور کلی پروژه
  • مروری  بر قابلیت ZModeler
  • استفاده از QMesh
  • اضافه کردن edge loops
  • اضافه کردن NanoMeshes
  • ایجاد دهانه های گرد
  • اصلاح پایگاههای شخصیتی
  • و..
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Mastering Basic ZModeler Workflows in ZBrush

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار : ZBrush 4R7

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Mastering Basic ZModeler Workflows in ZBrush

ZBrush has always been a great tool for quickly creating geometry in a very intuitive, artist-friendly way. But optimized, low-resolution base meshes were typically created in another application and imported to ZBrush. With the advent of ZModeler, you can now use a box-modeling workflow to create great base geometry. In this course, we’ll go over the basics of using ZModeler. We’ll learn about actions, targets, and modifiers and how ZModeler works in a context-sensitive way. QMesh is a great option for quickly extruding geometry and dynamically welding points and removing unneeded geometry. You’ll learn to use ZModeler in conjunction with Dynamic Subdivision to create smoothed models without using sculpting levels. We’ll also cover the addition of edge loops, creating rounded topology, filling holes, and cutting geometry apart. In addition, we’ll quickly talk about using NanoMeshes to distribute objects across a surface. We’ll finish up by talking about using ZModeler to help with character modeling.

Introduction and project overview
ZModeler overview
Using QMesh
Working with targets
Using ZModeler with Dynamic Subdivision
Adding edge loops
Bridging edges and polygons
Filling polygon holes
Adding NanoMeshes
Creating rounded openings
Cutting geometry apart
Editing character bases

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این مدل سه بعدی امتیاز بدهید

User Rating: 3.6 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا