آموزش مدلسازی در سینما فوردی CINEMA 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D
آموزش مدلسازی در سینما فوردی CINEMA 4D
در این دوره آموزش مدلسازی در سینما فوردی CINEMA 4D می پرردازیم. آموزش پروژه محور از سایت Digital-Tutors مربی Justin Marshall به آموزش ساخت یک ربات با تمام جزییات در نرم افزار CINEMA 4D میپردازد.
اصول اولیه مدلسازی ، استفاده از ابزارهای معمول و رایج ، استفاده از تکنیک های و صرفه جویی در زمان ، کار با هندسه و چند ضلعی ، ایجاد یک کارکاتر رباتی ساده ، استفاده از generators برای ایجاد هندسه و … تحت پوشش این دوره می باشد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- کار با شکلهای هندسی اولیه و چند ضلعی
- مفهوم گردش کار و Hierarchy
- تنظیمات تصاویر مرجع
- مدلسازی بدنه
- ایجاد بازو با splines
- مدلسازی ساعد با Loft
- ساخت دست
- مدلسازی پاها
- مدلسازی چشم و دهان
- اضافه کردن متریال ساده
- و …
تصاویر آموزش مدلسازی در سینما فوردی CINEMA 4D :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital-Tutors – Introduction to Modeling in CINEMA 4D
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 2.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : CINEMA 4D
زیرنویس : ندارد
Digital-Tutors – Introduction to Modeling in CINEMA 4D
In this CINEMA 4D tutorial we’ll use a project-based approach as we cover the basics of modeling, look at commonly used tools, and talk about some time-saving tips and techniques We’ll begin by looking at polygons and how CINEMA 4D works with that geometry. As we build up a simple robot character from scratch, we’ll look at a variety of polygon modeling tools you can use in your daily work- tools like the Knife, Extrude, and Bevel We’ll also learn to use generators to create geometry from primitive or custom splines. We’ll learn to smooth objects with a Subdivision surface and how we can modulate the edge hardness. We won’t be covering all of CINEMA 4D’s many modeling tools, but rather focus on the tools that you’re going to find most useful as you begin the modeling process By the end of this CINEMA 4D training, you’ll have a better understanding of how these tools work together, you’ll be able to create your own modeling solutions and really come up with a workflow that’s comfortable to you.
1 Introduction and project overview 01:11
2 Working with primitives and polygons 07:05
3 Hierarchy and workflow concepts 07:04
4 Project overview 03:07
5 Setting up reference images 04:13
6 Modeling the body base 08:46
7 Adding detail to the polygon body 08:14
8 Building the head and seal 07:03
9 Extruding the shoulders 08:41
10 Creating the arms with splines 06:40
11 Modeling the forearm with a Loft 08:02
12 Finishing the forearm 07:45
13 Building the hands 10:18
14 Modeling the upper leg 07:33
15 Adding the lower leg 07:28
16 Building the foot 06:10
17 Extruding in the eye and mouth 06:16
18 Adding mouth detail with Cloners 08:28
19 Modeling front lights with Cloners 04:05
20 Creating the power button with splines 08:18
21 Adding simple materials 06:48
22 Organization and clean-up 07:13
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
جمع امتیازات
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)