دانلود پروژه Skinned Mesh Combiner MT v3.4.8 برای یونیتی
ّAsset Store - Skinned Mesh Combiner MT
Skinned Mesh Combiner MT برای یونیتی
پروژه Skinned Mesh Combiner MT برای یونیتی : این پروژه ابزاری است که تمام مش های کاراکتر شما را تنها در یک مش ترکیب می کند رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه به میزان زیادی Batch های تولید شده را کاهش می دهد و باعث افزایش عملکرد عالی می شود ، با سافت ساز همراه باشید .
ویژ گی های این پروژه :
- قابل استفاده در ویرایشگر و ریل تایم
- کاملاً با HDRP، URP و RP داخلی سازگار است
- می تواند مش های ترکیبی با 64000 راس یا بیشتر ایجاد کند
- از تکسچرهای کاشیشده و مقادیر منفی UV پشتیبانی میکند
- سازگار با Blendshapes
- می تواند دسته های صحنه شما را تا 97 درصد کاهش دهد
- با ادغام مش ها، می توان بافت Atlas را برای بهترین نتایج ایجاد کرد
- می تواند مش های کاراکتر را حتی در زمانی که توسط Animator متحرک است ترکیب کند
- از سیستم انیمیشن قدیمی نیز پشتیبانی می کند
- انیمیشن ها و چیزهای دیگر حتی پس از ادغام دست نخورده باقی می مانند
- و..
عنوان : Asset Store – Skinned Mesh Combiner MT
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – Skinned Mesh Combiner MT
Skinned Mesh Combiner is a tool that combines all of your character’s meshes into just one mesh. This greatly reduces the Batches generated, bringing great performance gains!
Some Features of This Tool
● Can be used in Editor and Runtime. You can also undo merges made in both.
● It has a completely non-destructive workflow.
● Fully compatible with HDRP, URP and the Built-in RP!
● It can generate combined meshes with 64,000 vertices or more.
● Supports Tiled Textures and negative UV values.
● Compatible with Blendshapes, will continue to work after merge.
● It can reduce the Batches of your scene by up to 97%.
● By merging the meshes, can generate an Atlas texture for best results.
● Can combine the character’s meshes even while he is animated by the Animator.
● It supports the legacy animation system as well.
● The animations and other things remain intact even after merge.
● Supports all types of Materials, Shaders, UVs and Meshes.
● Supports multi-material meshes (meshes that use more than 1 material).
● The files generated by the merge can be saved in your project.
● Supports Prefab creation.
● You can still add or modify things in your character’s bones (such as swords, weapons, and other objects) even after the merge.
● The material used by the mesh resulting from the merge is defined by you.
● Easily select which meshes you want to combine. You don’t need to modify your scene!
● Great documentation.
● You can manage meshes that have already been combined.
● It has a very complete and documented C# API for mesh merging in Runtime.
● Merge your character’s accessories too! Convert Non-Skinned meshes (Mesh Filter + Mesh Renderers) to Skinned Meshes and then combine everything! This is very useful for characters who use accessories made of static mesh (such as swords, hats, glasses, etc.).
● Can convert combined mesh to static mesh. You can also undo this whenever you want. This can be very useful in some situations for optimization purposes.
● And more…
حجم کل : 96 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید