3dMotiveUnreal Engineآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش انتشار بازی موبایل در آنریل انجین 4

3DMotive - Mobile Game Publishing in UE4

آموزش انتشار بازی موبایل در آنریل انجین 4

آموزش انتشار بازی موبایل در آنریل انجین 4

 

در این دوره آموزشی از شرکت 3DMotive ، مربی Chad Morgan ، تجربه چندین ساله خود را برای ایجاد یک بازی موبایل در نرم افزار Unreal Engine به شما مراجعین سافت ساز می آموزد ، ایشان مسائلی و موضوعاتی که ممکن است در حین ساخت بازی باهاش برخورد کنید را نشان می دهد. محدودیت در تعداد مشترک ، تعداد چند ضلعی ، شیدر های پیچیده ، تنظیمات آنریل انجین برای توسعه در بازی در آندروید ، نحوه نصب صحیح Android SDK برای آنریل انجین ، چگونگی آپلود بازی به استور Google Play و تنظیمات دسترسی ها ، leaderboard ، آپشن های خرید درون برنامه ایی، آپلود بازی به iTunes  از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی که در سافت ساز ارائه شده است ، خواهید آموخت با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • Engine Limits برای موبایل
  • تنظیمات برای توسعه دهندگان در آندروید
  • تنظیمات (Shipping ) انتقال در آندروید
  • تنظیمات خرید درون برنامه ایی
  • توسعه برای IOS
  • نحوه تنظیمات دسترسی
  • آپلود به Itunes Connect
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : 3DMotive – Mobile Game Publishing in UE4

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت و 57 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Chad Morgan

نرم افزار : Unreal Engine 4

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Mobile Game Publishing in UE4

In this course Chad Morgan is going to be summarizing everything he has learned form his experience in publishing his first mobile game so your experience in making your own mobile game will go more smoothly. In this lesson, he’ll show you some of the issues he had building a game on mobile. He will discuss things like limitations in joint count, polygon count, and shader complexity. Then go through the process of setting up Unreal for developing for Android. He’ll show how to install the correct Android SDK for Unreal and how to move from development to deployment. He’ll then upload our game to the Google Play store and set up things like achievements, leaderboard, and in-app purchases. From there port the project over to the Mac using Mac-In-Cloud, get the mobile provisioning profiles from the Apple Developer site, and upload his game to iTunes Connect.

Chapter 1 – Intro    00:26
Chapter 2 – Engine Limits for Mobile    14:24
Chapter 3 – Setting Up For Development On Android    19:04
Chapter 4 – Setting Up For Shipping On Android    19:58
Chapter 5 – Setting Up For In-App Purchases    19:08
Chapter 6 – Summary Of Setting Up For Android    02:58
Chapter 7 – Developing for IOS    10:47
Chapter 8 – Setting Up Mobile Provisions    16:33
Chapter 9 – Uploading to Itunes Connect    12:14
Chapter 10 – Conclusion    01:36

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.05 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا