آموزش ایجاد دارایی پمپ بنزین در Substance Painter
Lynda – Substance Painter: Petrol Pump Game Asset
ایجاد دارایی پمپ بنزین
ایجاد دارایی پمپ بنزین : برای معرفی ابزارها و تکنیک های سابستنس پینتر به کاربران ، مربی دوره Joel Bradley ، پروژه پایه که با یک مدل موجود از 3ds Max شروع می شود و با یک دارایی کاملاً تکسچر شده که میتوانید در انجین های بازی استفاده کنید ، به پایان می رساند. پمپ بنزینی که در این پروژه دیده میشود، به متریالی مانند فلز رنگشده، فلز برهنه، لاستیک، پلاستیک و شیشه نیاز دارد.
Joel نحوه استفاده از بیت مپ های سفارشی ، متریال های سفارشی از Substance Designer، لایه های fill و براش های پارتیکل جهت اعمال تکسچرها و ایجاد سایش و پارگی واقعی را نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- تنظیم مش برای ایمپورتینگ
- ایجاد پروژه جدید
- بیک مپ ها
- استفاده بیت مپ های سفارشی ، متریال ها و ابزارها
- افزودن لایه های Fill
- ماسکینگ عناصر
- افزودن متریال ها
- کار در ویوهای سه بعدی و دو بعدی
- استفاده از براش های پارتیکل جهت افزودن کثیفی و آهکی
عنوان دوره : Lynda – Substance Painter: Petrol Pump Game Asset
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.32 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 28
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joel Bradley
نرم افزار : Substance Painter
زیرنویس : دارد
Lynda – Substance Painter: Petrol Pump Game Asset
Substance Painter is shaking up the asset development workflow in the 3D game industry. To introduce users to the tools and techniques in Substance Painter, Joel Bradley introduces another fun, basic project that starts with an existing model from 3ds Max and ends with a completely textured asset that can be used in any game engine. The petrol pump featured in this project requires materials like painted metal, bare metal, rubber, plastic, and glass. Joel will show how to use custom bitmaps, custom materials from Substance Designer, fill layers, and particle brushes to apply the textures and create realistic wear and tear. By the end of the course, you’ll have another Substance Painter project under your belt and a new asset for your library.
Topics include:
- Setting a mesh for importing
- Creating a new project
- Baking maps
- Using custom bitmaps, substances, and tools
- Adding fill layers
- Masking elements
- Adding substances
- Working in the 3D and 2D views
- Using particle brushes to add dirt and grime
حجم کل : 0.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)