آموزش ایجاد کاراکتر واقعی در زیبراش ZBrush
ایجاد کاراکتر واقعی در زیبراش
در این آموزش ” ایجاد کاراکتر واقعی در زیبراش ” از شرکت The Gnomon Workshop مربی دوره HOSSEIN DIBA ،نحوه ساخت یک کاراکتر بسیار واقعی را در نرم افزار ZBrush فرا می دهد.
ابتدا ابزار و روش ها رو برای مدل شخصیت کشتی گیر استیو آستین رو جمع آوری می کند, سپس حجاری رو با رزولوشن پایین پایه مش شروع می کند,سپس با حجاری ویژگی های آناتومیک از جمله سر، گوش و بینی متمرکز می شود ,او سپس با به کار کردن فرم ثانویه به عنوان تصحیح اشکال عضلات، آناتومی صورت و تجزیه و تحلیل دقیق از مرجع به منظور شبیه سازی دقیق صورت شروع به کار می کند.
سپس با استفاده از alphas و تکنیک قلم مو های مختلف به ایجاد چین و چروک پوست و خلل و فرج های کوچک رو ی بدن کار را برای هرچه واقعی تر بودن شخصیت ادامه می دهد , با کامل شدن حجاری، مدرس نشان می دهد که چگونه با استفاده از Fibermesh به ایجاد موهای صورت و همچنین بافت های اساسی با استفاده از ابزار Polypaint بپردازیم.ودر نهایت رندر های گرفته شده از شخصیت به فتوشاپ منتقل می شود برای پست پرداکشن تصویر.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین دوره ایجاد کاراکتر واقعی در زیبراش :
- جمع آوری تصاویر رفرنس
- اشکال اصلی
- شکل های فرعی
- فرم دهی و دیتیلینگ
- آموزش Polypainting
- فایبرمش
- پوزینگ کاراکتر با ابزار transpose
- ساخت شات نهایی و پست پروداکشن درفتوشاپ
تصاویری از دوره ایجاد کاراکتر واقعی در زیبراش :
پیشنمایش دوره ایجاد کاراکتر واقعی در زیبراش :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Hyper Realistic Characters in ZBrush
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 4.46 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : HOSSEIN DIBA
نرم افزار : photoshop ,zbrush ,3ds max
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Hyper Realistic Characters in ZBrush
This title offers an in-depth demonstration on how to effectively use ZBrush to create a hyper realistic character. Hossein Diba shares a thorough breakdown of his workflow, tools and methods using a character study of the wrestler Steve Austin. Likeness sculpting starts with a low resolution base-mesh, then continues with sculpting of the primary shapes, where Hossein focuses on refining the base-mesh and sculpting the landmark anatomical features including those of the head, such as the ears and nose. He then begins to work out the secondary forms as he refines muscle shapes, facial anatomy and the detailed analysis of reference in order to finish the facial likeness. Tertiary detail is then added using alphas and different brush techniques to create the small skin wrinkles and pores which add the final element of realism. With the sculpt complete, Hossein demonstrates how to use Fibermesh to create facial hair as well basic texturing with Polypaint. Lastly the character is posed with Transpose Master and a presentation render is produced using ZBrush render passes that are composited in Photoshop. Artists of all levels interested in realistic 3D character creation will be inspired by this masterful demonstration by Hossein Diba, who generously shares his experience, thoughts and technique.
01. Introduction
02. Gathering reference images
03. Primary shapes Part 1
04. Primary shapes Part 2
05. Secondary shapes Part 1
06. Secondary shapes Part 2
07. Minor forms and details Part 1
08. Minor forms and details Part 2
09. Minor forms and details Part 3
10. Polypainting and fibermesh Part 1
11. Polypainting and fibermesh Part 2
12. Posing the character with transpose tool
13. Making final presentation shot
حجم کل : 6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️