بیت گراف
3ds maxIllustratorLyndaآموزششبیه سازیشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازیمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد منظره شهری در 3ds Max

Lynda - Creating Cityscapes in 3ds Max

آموزش ایجاد منظره شهری در 3ds Max

منظره شهری در 3ds Max

 

در این دوره آموزشی منظره شهری در 3ds Max از شرکت Lynda، با طراحی و مدل سازی یک شهر از هر نقطه ایی در تری دی مکس آشنا خواهید شد. پس از ارزیابی شرایط، معماری و مرزه‌ای شهر، Adam Crespi تکامل خود را به تصویر می کشد. سپس ساختار اصلی و اجزای شهر را در Adobe Illustrator طراحی می‌کند و علایم قابل ‌استفاده مجدد را برای نمایش درختان، چراغ‌ ها و ساختمان‌ ها ایجاد می‌کند.

با در نظر گرفتن طرح ، Adam در تری دی مکس به ایجاد آبجکت های پراکسی شهر با مقیاس بزرگ می پردازد. هر عنصر به عنوان یک آبجکت رفرنس تنظیم می‌شود و در سراسر صحنه با استفاده از کانتینرها، کش های alembic و آبجکت پراکسی منتال ری تکرار می‌شود.

در فصل نهایی، نشان میدهد که چطور آسمان و دیگر بک گراند های مت پینتینگ را با یک دوربین متحرک به تصویر بکشید: یک پروژه شبیه‌سازی حرکت یک جرثقیل در پشت زمینه استودیویی. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • کانسپت سازی شهر
  • طرح ریزی شهر در ایلوستریتور
  • ترسیم و طراحی ساختمان ها
  • ترسیم شبکه شهری
  • ساخت ساختار مرجع
  • مدلینگ ماژول های خیابان و اثاثیه
  • ایجاد آبجکت های رفرنس شده و آبجکت های پراکسی منتال ری
  • اکسپورت مارکر لایه ها برای کامپوزیت
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Creating Cityscapes in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 29

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Adam Crespi

نرم افزار : Illustrator – 3ds Max

زیرنویس : دارد

Lynda – Creating Cityscapes in 3ds Max

Learn to design and model a city from almost any era, in Autodesk 3ds Max. After assessing the conditions, architecture, and boundaries of the city, Adam Crespi diagrams its evolution, ensuring the digital cityscape exhibits a growth pattern and layout like any of its real-world counterparts. Then he designs the basic structure and components of the city in Adobe Illustrator, generating reusable symbols to represent trees, lights, and buildings. With the plan in hand, Adam dives into 3ds Max, creating Proxy objects as he lays out the city to scale. Each element is then set up as a reference object and duplicated throughout the scene, using containers, Alembic caches, and mental ray Proxy objects. The final chapter shows you how to add skies and other matte-painting backgrounds to your views, and includes a real-world example of cityscape modeling with a moving camera: a project simulating the movement of a crane on a studio backlot.

Topics include:

  • Conceptualizing the city
  • Planning the city in Illustrator
  • Drawing buildings
  • Laying out the city grid
  • Creating tree and lighting elements
  • Building a reference structure
  • Modeling streets modules and fixtures
  • Creating referenced objects and mental ray Proxy objects
  • Exporting layer markers for compositing

حجم کل : 0.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.53 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا