Digital TutorsUnreal Engineآموزشاسکریپت نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد گیم پلی در آنریل انجین

Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

آموزش ایجاد گیم پلی در آنریل انجین

 

در این آموزش ” آموزش ایجاد گیم پلی در آنریل انجین ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Jonathan Daley ، یاد می دهد که  چگونه یک توسعه دهنده بازی می تواند اطلاعات را به درایو گیم پلی در موتور بازی سازی آنریل انجین Unreal Engine قرار دهد و استفاده کند.  نحوه ایمپورت داده را از یک صفحه گسترده به انجین ، نحوه ایجاد آسان نود های  Blueprint  سفارشی با نوشتن کد های ++C را در یک کتابخانه توابع بلو پرینت  از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی ارائه شده از سافت ساز خواهید آموخت.با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • بررسی سیستم مرتب سازی بلوک
  • افزودن کد به پروژه و ایجاد کتابخانه توابع Blueprint
  • ساخت پروژه در Visual Studio
  • نوشتن توابع در فایل هدر
  • نوشتن و پیاده سازی توابع
  • پیاده سازی الگوریتم Fisher-Yates shuffle در ++C
  • استفاده از Microsoft Excel برای ایجاد spreadsheet  برای آیتم های بازی
  • نوشتن یک ساختار ++C
  • ایمپورت فایل CSV  برای ایجاد DataTable
  • پیاده سازی GetDataTableRow برای استفاده از داده ها در DataTable
  • بررسی سیستم اطلاعات آیتم
  • ایجاد گیم پلی در آنریل انجین

تصاویری از این دوره آموزشی:

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jonathan Daley

نرم افزار : Unreal Engine 4.6.1, Microsoft Visual Studio 2013, Microsoft Excel 2013, Notepad

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

In this Unreal Engine tutorial, we’ll learn how a game developer can use data to drive gameplay in Unreal Engine 4. Additionally, we’ll learn how to import data from a spreadsheet into the engine, and how that data affects gameplay. This series also teaches how to easily create custom Blueprint nodes by writing C++ code in a Blueprint Function Library. By the end of this Unreal Engine training, you’ll be able to accomplish more in your games with the help of DataTables. Software required: Unreal Engine 4.6.1, Microsoft Visual Studio 2013, Microsoft Excel 2013, Notepad++.


۰۱. Introduction and project overview
۰۲. Reviewing block sorting system
۰۳. Adding code to a project and creating a Blueprint Function Library
۰۴. Building and debugging a project in Visual Studio
۰۵. Writing the function definition in the header file
۰۶. Writing the implementation of our function
۰۷. Implementing the Fisher-Yates shuffle algorithm in C++
۰۸. Implementing block sorting system
۰۹. Reviewing the item information system
۱۰. Using Microsoft Excel to create a spreadsheet for in-game items
۱۱. Writing a C++ struct to define data
۱۲. Importing the CSV file to create a DataTable
۱۳. Implementing GetDataTableRow to use data in the DataTable
۱۴. Upgrading the item information system
۱۵. Reviewing the item information system

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا