آموزش ایجاد گیم پلی در آنریل انجین
Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine
آموزش ایجاد گیم پلی در آنریل انجین
در این آموزش ” آموزش ایجاد گیم پلی در آنریل انجین ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Jonathan Daley ، یاد می دهد که چگونه یک توسعه دهنده بازی می تواند اطلاعات را به درایو گیم پلی در موتور بازی سازی آنریل انجین Unreal Engine قرار دهد و استفاده کند. نحوه ایمپورت داده را از یک صفحه گسترده به انجین ، نحوه ایجاد آسان نود های Blueprint سفارشی با نوشتن کد های ++C را در یک کتابخانه توابع بلو پرینت از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی ارائه شده از سافت ساز خواهید آموخت.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- بررسی سیستم مرتب سازی بلوک
- افزودن کد به پروژه و ایجاد کتابخانه توابع Blueprint
- ساخت پروژه در Visual Studio
- نوشتن توابع در فایل هدر
- نوشتن و پیاده سازی توابع
- پیاده سازی الگوریتم Fisher-Yates shuffle در ++C
- استفاده از Microsoft Excel برای ایجاد spreadsheet برای آیتم های بازی
- نوشتن یک ساختار ++C
- ایمپورت فایل CSV برای ایجاد DataTable
- پیاده سازی GetDataTableRow برای استفاده از داده ها در DataTable
- بررسی سیستم اطلاعات آیتم
- ایجاد گیم پلی در آنریل انجین
تصاویری از این دوره آموزشی:
لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jonathan Daley
نرم افزار : Unreal Engine 4.6.1, Microsoft Visual Studio 2013, Microsoft Excel 2013, Notepad
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine
In this Unreal Engine tutorial, we’ll learn how a game developer can use data to drive gameplay in Unreal Engine 4. Additionally, we’ll learn how to import data from a spreadsheet into the engine, and how that data affects gameplay. This series also teaches how to easily create custom Blueprint nodes by writing C++ code in a Blueprint Function Library. By the end of this Unreal Engine training, you’ll be able to accomplish more in your games with the help of DataTables. Software required: Unreal Engine 4.6.1, Microsoft Visual Studio 2013, Microsoft Excel 2013, Notepad++.
۰۱. Introduction and project overview
۰۲. Reviewing block sorting system
۰۳. Adding code to a project and creating a Blueprint Function Library
۰۴. Building and debugging a project in Visual Studio
۰۵. Writing the function definition in the header file
۰۶. Writing the implementation of our function
۰۷. Implementing the Fisher-Yates shuffle algorithm in C++
۰۸. Implementing block sorting system
۰۹. Reviewing the item information system
۱۰. Using Microsoft Excel to create a spreadsheet for in-game items
۱۱. Writing a C++ struct to define data
۱۲. Importing the CSV file to create a DataTable
۱۳. Implementing GetDataTableRow to use data in the DataTable
۱۴. Upgrading the item information system
۱۵. Reviewing the item information system
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?