آموزش ایجاد صخره در زیبراش ZBrush و آنریل انجین Unreal Engine
Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine
آموزش ایجاد صخره در زیبراش و آنریل
در این آموزش ” آموزش ایجاد صخره در زیبراش و آنریل ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Clinton Crumpler ، به ایجاد سازه های صخره ای برای بازی در نرم افزار زیبراش و آنریل انجین می پردازد. این فیلم آموزشی شما را بطور کامل با مبحث سازه های صخره ایی و چگونگی ایجاد آن در موتور بازی سازی Unreal Engine آشنا خواهد نمود . از زیبراش و مایا برای مدلی سازی دارایی هامون استفاده میکنیم. با آنریل نسخه ایی ریل تایم را از نتیجه واقعی آن ایجاد میکنیم. با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- چگونگی استفاده از منابع و درک ساخت و ساز
- چگونگی ایجاد یک مش پایه
- آشنایی با مجسمه سازی در ZBrush
- جزئیات مجسمه سازی در زدبراش
- چگونگی مجسمه سازی سنگ بزرگ در ZBrush
- ایجاد و ترکیب ساختارهای بزرگ در زدبراش
- ایجاد یک بازتاب کاشی کاری
- اضافه کردن و جزئیات کنترل نرمال
- ایجاد صخره در زیبراش
- و…
لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.12 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 20
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Clinton Crumpler
نرم افزار : Unreal Engine 4.6.1,Photoshop CS5, Maya 2012, nDo2, xNormal, ZBrush 4R4
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine
In this Unreal Engine tutorial, we’ll learn how to create rock sets for use within the game engine. We’ll learn to create rock and cliff reusable assets for games by focusing on creation of these assets using ZBrush and Maya for modeling. We’ll end this Unreal Engine training with a real time version that has realistic and convincing results. Then using that knowledge you’ll be able to create your own assets that can be used in Unreal Engine 4 in a similar way. Software required: Unreal Engine 4.6.1,Photoshop CS5, Maya 2012, nDo2, xNormal, ZBrush 4R4.
Introduction and project overview
Using references and understanding construction
Creating a base mesh
Sculpting in ZBrush
Sculpting detail in ZBrush
Finalizing sculpt in ZBrush
Decimating and polishing in ZBrush
Cleaning the decimated mesh
Finalizing low poly mesh and UVs
Baking maps in xNormal
Sculpting larger rocks in ZBrush
Creating and combining larger structures in ZBrush
Using nDo2 to make maps
Adding normal variation
Creating a tiling albedo
Importing assets and textures into Unreal Engine
Adding and controlling detail normals
Adding edge and color control
Creating world based texture scaling
Reviewing our rock structures
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?