آموزش ایجاد یک ماسک فضای در V-Ray برای MAYA و NUKE
Creating an Alien Helmet in V-Ray for Maya and NUKE
ایجاد یک ماسک فضای در V-Ray برای MAYA
در این آموزش از سایت pluralsight در نرم افزارهای Maya و Nuke ، بحث ما در مورد چگونگی ادغام یک ماسک (کلاه) سه بعدی در یک صحنه واقعی و زنده می باشد. برخی از موضوعات مهم که ما در طول این دوره بحث خواهیم نمود عبارتند از: فتوگرامتری در فتو اسکن، تراکینگ آبجکت در PFTrack، سایه، نورپردازی و رندر در V-RAY برای MAYA و تر کیب در NUKE. در پایان این آموزش NUKE، شما یک درک عمیق تر از چگونه به ادغام رساندن دارایی های 3D خود به یک تصویر واقعی خواهید رسید با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- بررسی تولید و پست پروداکشن
- انتخاب ابزار برای طراحی
- استفاده از photogrammetry در Photoscan
- ترکینگ آبجکت سه بعدی در PFTrack
- روتوش ترکینگ با Mocha Import
- بروشور کروی HDR در Autopano Giga
- تنظیمات صحنه در مایا
- سایه و نورپردزای در V-Ray 3 برای مایا
- تنظیمات عناصر رندر در V-Ray
- اعمال درخشش زیرسطحی پوست با Beauty pass و UV pass
- EXR و رندر UV
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Creating an Alien Helmet in V-Ray for Maya and NUKE
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1 ساعت و 40 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 16
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Lars Wemmje
نرم افزار : Agisoft Photoscan 1.1.2, PFTrack 2015.1.1 , mocaPro 4 , MochaImport
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Creating an Alien Helmet in V-Ray for Maya and NUKE
In this NUKE tutorial, we’ll discuss how to integrate a 3D helmet into a live action plate. Some of the major topics that we will be discussing throughout this course will include photogrammetry in PhotoScan, object tracking in PFTrack, shading, lighting, and rendering in V-Ray for Maya and compositing in NUKE. By the end of this NUKE training, you’ll have a deeper understanding of how to integrate your own 3D assets into a live action plate.
Introduction and project overview
Idea and preproduction of the alien helmet
Exploring production and postproduction
Choosing tools for creation
Using photogrammetry in Photoscan
Tracking a 3D Object in PFTrack
Retouching tracking markers with Mocha Import+ for NUKE
Stitching spherical HDR in Autopano Giga and fixing the nadir in NUKE
Setting up the Maya 3D scene
Shading and Lighting in V-Ray 3 for Maya
Setting up Render Elements in V-Ray for Maya
Discussing the general NUKE setup
Applying subsurface skin glow effect with Beauty pass and UV pass
Setting up the shadows and deep holdout
Deep depth of field and 3D render integration
Deep EXRs and the UV render pass
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید