LyndaUnityآموزشانیمیشنذرات - دینامیکساخت بازیشرکت سازندهصوت و صدامحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش توسعه بازی در یونیتی : سیستم ذرات و صدا ها

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Audio and Effects

آموزش توسعه بازی در یونیتی : سیستم ذرات و صدا ها

توسعه بازی در یونیتی : سیستم ذرات و صدا

 

توسعه بازی در یونیتی : سیستم ذرات و صدا : داشتن گواهینامه یونیتی،به کارفرمایان این تاییدیه رو میدهد که شما مهارت های یونیتی را بلدید. با گرفتن این گواهینامه، شانس رسیدن به کار رویایی – ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم را کسب خواهید کرد. مفاهیم گفته شده در این آموزش، برای بخش سیستم های ذرات و صوتی آزمون Certified Associate: Game Developer بسیار حیاتی است.

هنرمند Alan Thorn، نحوه ایمپورت صداهای و تریگرهای پلی بک سه بعدی و دو بعدی، نحوه کنترل میزان صدا و افزوده افکت های صوتی مانند تنظیمات گام یا میکسر را نشان می دهد. در فصل 5، ایشان سیستم های ذرات و ابزارهایی برای تولید افکت چون باران،مه،انفجار،آتش سوزی و … را بررسی می کند.

او نحوه استفاده از پکیج های افکت های ذرات داخل برنامه و تولید سیستم ها از ابتدا و تنظیم کالیژن ذره ها را آموزش می دهد. هر مبحث، یک سوال مرتبط با آزمون هست و کیفیت پروژه های یونیتی را بهبود می بخشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Audio and Effects

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 23

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alan Thorn

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Lynda – Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Audio and Effects

Become Unity certified and show employers you have the skills they are looking for. Improve your chances of landing your dream job—making games, architectural visualizations, or films. This course helps you study for questions from the sections of the Unity Certified Associate: Game Developer exam that deal with audio and particle systems. Instructor Alan Thorn explains how to import audio and trigger playback of 2D and 3D sounds. He also explains how to control volume and add audio effects like pitch adjustments with mixers. In chapter five, Alan reviews particle systems, the tools for generating effects like rain, fog, explosions, fire, and more. He teaches you how to use the built-in particle effects package and generate systems from scratch, as well as configure particle collisions. Each topic maps to a related question on the exam, and will help you enhance the believability and quality of your Unity projects.

حجم کل : 2.22 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.18 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا