آموزش تکسچرینگ یک سلاح خاص در Quixel Suite
Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2
تکسچرینگ یک سلاح خاص
در این آموزش کاربردی از سایت pluralsight ، نحوه تکسچر دهی به یک سلاح خاص در برنامه Quixel SUITE 2 را یاد خواهید گرفت ، از مکس و زیبراش برای ایجاد یک مش low poly و از xNormal برای پرداختن به جزییات استفاده خواهیم کرد ، در نهایت با استفاده از Quixel Suite 2 به ایجاد تکسچر های این سلاح خواهیم پرداخت با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- اکسپورت مش High Poly
- ایجاد دسته Low Poly
- ایجاد تیغه Low Poly
- اضافه کردن تقارن به مش Low Poly
- ایجاد گروه و uv های Smoothing
- ایجاد UV نهایی
- تمیز کردن baked maps
- ایجاد پروژه Quixel Suite
- ایجاد متریال فلز
- ایجاد متریال پارچه
- کویکسل سویت
- و ….
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1 ساعت و 58 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 17
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Alex Jerjomin
نرم افزار : 3ds Max 2015 , Photoshop CC , Marmoset 2 , Quixel SUITE 2 , Xnormal
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2
Work on your texturing techniques in Quixel SUITE 2 while creating a high-quality animated weapon. Throughout this course, Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2, you will learn how to texture a stylized weapon. First, you’ll use 3ds Max and ZBrush to create a low-poly mesh. Next, you’ll work with xNormal to bake the detail and clean up the baked maps. Finally, in Quixel SUITE 2, you’ll create different textures for the weapon, including fabric, metal, and wood, finishing with a polished render of a weapon. By the end of this tutorial, you will not only have a high-quality render of a weapon, but you’ll also have a better understanding of how to effectively and quickly texture your future projects in Quixel SUITE 2.
Introduction and Project Overview
Exporting High Poly Mesh
Creating Low Poly Handle
Creating Low Poly Blade
Cleaning up Low Poly Blade
Adding Symmetry to Low Poly Mesh
Adding Detail to Low Poly Mesh
Creating Smoothing Groups and UVs
Creating Final UVs
Baking Textures
Cleaning up baked maps
Creating Quixel Suite Project
Creating the Blade’s Metal Material
Making Fabric Material
Creating Wood Material
Making Metal Material for Handle
Rendering Axe in Marmoset Toolbag
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید