آموزش تکنیک های نمونه سازی محصول در ZBrush
Lynda – ZBrush: Product Prototyping Techniques
آموزش نمونه سازی محصول
با تکیه بر ویژگی های قدرتمند زیبراش ، همراه با تکنیک های ارائه شده در این آموزش نمونه سازی محصول ، سازندگان پروتوتایپ و طراحان میتوانند تصاویر سه بعدی جذاب خود را تولید کنند. این دوره از شرکت Lynda ، روی ورک فلوی که مراحل پروتوتایپینگ را تسریع می بخشد.
تمرکز دارد و به طراحان اجازه می دهد تا تغییرات فعلی را تکرار و رندرهای پولیش شده بسازند.مربی دوره Pablo Muñoz، چگونگی کار با subdivisions ، بولین ها و primitives را پوشش می دهد. سپس مفاهیم مربوط به طراحی مینیمال و چگونگی ارتباط آنها با کار با هندسه را شرح می دهد.
سپس ایشان نحوه کار با اشکال ارگانیک با نشان دادن برنامه ریزی، بلاکینگ، padding و پالی گروپ را ارائه می دهد. در انتها نحوه تنظیم نورپردازی و متریال را با استفاده از KeyShot آموزش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- استفاده از داینامش و Sculptris
- استفاده از ZRemesher
- کار با primitives
- ساخت یه مش پایه
- پولیش یک بیس
- طرح ریزی یک مدل سه بعدی
- کار با live Booleans
- تنظیم متریال ها
- اعمال تکسچر ها به فرم
- تنظیم نورپردازی برای رندرینگ
- رندرینگ یک پروتوتایپ سه بعدی با استفاده از کیشات
عنوان دوره : Lynda – ZBrush: Product Prototyping Techniques
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.36 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 31
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Pablo Muño
نرم افزار : ZBrush , KeyShot
زیرنویس : دارد
Lynda – ZBrush: Product Prototyping Techniques
By taking advantage of the powerful features of ZBrush, combined with the techniques presented in the course, prototype makers and designers can produce compelling 3D images. This course focuses on a workflow that speeds up the prototyping stage and allows designers to iterate, present variations, and make polished renders. Pablo Muñoz first covers how to work with subdivisions, primitives, and Booleans. Next he explains concepts related to minimal design and how these relate to working with geometry. Then he shows how to work with organic shapes by demonstrating planing, blocking, padding, and polygrouping. He wraps up the course by taking you through the rendering process which includes making adjustments to lighting and materials using KeyShot.
Topics include:
- Using DynaMesh and Sculptris
- Using ZRemesher
- Working with primitives
- Making a base mesh
- Polishing a base
- Planing a 3D model
- Working with live Booleans
- Adjusting materials
- Applying textures to the form
- Setting up lighting for a rendering
- Rendering a 3D prototype using KeyShot
حجم کل : 461 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)