آموزش تکنیک های Redshift و X-Particle در Cinema 4D
Lynda – Cinema 4D: X-Particles and Redshift Techniques
آموزش تکنیک های Redshift و X-Particle
در این آموزش تکنیک های Redshift و X-Particle ، متدهای پیشرفته و متوسطی استفاده شده جهت ساخت صحنه ها بهره بردن از ورک فلوی Redshift برای X-Particle را مشاهده خواهید کرد. مدرس Ryan McCauley، پروژه کامل ساخت صحنه با استفاده از امیترها ،xpInfectio و Explosia FX را نشان می دهد.
ایشان نحوه رندر کردن صحنه با استفاده از عناصر داده X-Particles با نودهای داده های کاربر در ردشیفت را یاد میدهد. Ryan به روش های سرعت بخشیدن به ورک فلو و lookdev با استفاده از کشینگ و VDB ها برای ایمپورت در شبیه سازی ذرات ، فراهم کردن پخش سریعتر که دسترسی به دادههای تولید مورد نیاز را حفظ میکند، قدم میگذارد.
بسیاری از این تکنیک ها به سیستم های ذرات دیگری از جمله : سیستم ذرات توکار Cinema 4D ، پلاگین thinking particles و شبیه سازی هودینی قابل انتقال است. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- استفاده از X-Particles برای تولید ذرات
- رندرینگ ذرات با RS Object tag
- تغییر نگاه ذرات با xpInfectio
- رندرینگ xpTrails
- استفاده از Explosia جهت افزودن افکتهای جالب
- رندرینگ Explosia FX با ردشیفت
- ایمپورت داده های Explosia FX
- استفاده از ذرات برای بیرون ریختن Explosia
- ایمپورت ، اکسپورت و استفاده از VDB
- تکنیک های کشینگ (ذخیره سازی)
- مپ های ورتکس سینمافوردی
عنوان دوره : Lynda – Cinema 4D: X-Particles and Redshift Techniques
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 34
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ryan McCauley
نرم افزار : Cinema 4D
زیرنویس انگلیسی : دارد
Lynda – Cinema 4D: X-Particles and Redshift Techniques
View intermediate and advanced methods used to build a scene using the Redshift workflow for X-Particles. Instructor Ryan McCauley demonstrates a complete project, building a scene using emitters, xpInfectio, and Explosia FX. He shows how to render the scene using elements of X-Particles data with user data nodes in Redshift. Ryan also walks through ways to speed up a workflow and lookdev using caching and VDBs to import the particle simulations, providing faster playback that maintains access to needed render data. Most of these methods transfer over to other particle systems, including built-in C4D particles, thinking particles, and Houdini simulations.
Topics include:
- Using X-Particles to generate particles
- Rendering particles with the RS Object tag
- Changing the look of particles with xpInfectio
- Rendering xpTrails
- Using Explosia to add interesting effects
- Rendering Explosia FX using Redshift
- Importing Explosia FX data
- Using particles to emit Explosia
- Importing, exporting, and using VDBs
- Caching techniques
- C4D vertex maps
حجم کل : 1.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)