آموزش داستان سرایی برای طراحان
Lynda - Storytelling for Designers
آموزش داستان سرایی برای طراحان
آموزش داستان سرایی برای طراحان : هدف اصلی بیشتر پروژههای طراحی، انتقال یک پیام به صورت بصری، به روشی است که بیننده را قلاب میکند. چه راهی بهتر از این که یک ایده را به عنوان یک داستان تعریف کنید؟ در این دوره ، مربی Stacey Williams-Ng، از طریق یک داستان قانع کننده ، نحوه روایت کردن با تصاویر و گرافیک ببا حداکثر تاثیر گذاری را نشان میدهد.
ترفندهایی را یاد میگرید که نویسندگان، هنرمندان کمیک استریپ، تبلیغ کنندگان و تصویرگران از آنها برای استخراج پاسخهای احساسی با داستانها استفاده میکنند و اینکه چطور میتوانید از اینها برای کاربرد عملی در طراحیهای خود استفاده کنید.
در طول راه ، Stacey نمونههایی از فعالیتهای تبلیغاتی را که توسط شرکتهای طراحی مثلHanson Dodge ، Tribu Saatchi & Saatchi و Aesthetic Apparatus و هنرمندان معروفی چون Mary Jane Begin ارائه می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ارتباط با مخاطبین خود
- تعریف ساختار داستان شما
- ابزار تجارت : نمادگرایی ، رنگ، آیکون ها ، تایپوگرافی و موارد دیگر
- استفاده از اشخاص
- ایجاد خلاصه داستان خود
عنوان دوره : Lynda – Storytelling for Designers
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 1 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Stacey Williams-Ng
نرم افزار : –
زیرنویس : ندارد
Lynda – Storytelling for Designers
The main goal for most design projects is to convey a message visually, in a way that hooks the viewer. What better way to make an idea stick than by telling a story? In this course, art director Stacey Williams-Ng walks you through the elements of a compelling story, and demonstrates how to weave narrative into pictures and graphics, for maximum impact. Learn the tricks that writers, comic-strip artists, advertisers, and illustrators use to elicit emotional responses with stories, and how you can use these to practical application in your designs. Along the way, Stacey provides examples of great story-driven campaigns created by design firms like Hanson Dodge, Tribu Saatchi & Saatchi, and Aesthetic Apparatus; famous brands such as Harley-Davidson; and artists like our own Mary Jane Begin.
Topics include:
- Connecting with your audience
- Defining the structure (and protagonist) of your story
- Tools of the trade: symbolism, color, icons, typography, and more
- Using personas
- Creating a brief for your story
حجم کل : 400 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)