ArnoldLyndamayaآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش رندرینگ با Arnold 6 در Maya

Lynda – Maya: Rendering in Arnold 6

آموزش رندرینگ با Arnold 6 در Maya

آموزش رندرینگ با Arnold 6 در Maya

 

آموزش رندرینگ با Arnold 6 در Maya : آرنولد یک انجین رندرینگ بسیار با کیفیت در مایا است. رندرینگ واقعی در مایا بسیار آسانتر از قبل شده است. رندرینگ مبتنی بر فیزیک آرنولد بطور دقیق نور را در جهان واقعی شبیه سازی می کند اما اجازه شکستن قوانین فیزیک را میدهد تا به سبک های هنری دست یابد. این دوره مروری بر ویژگی های اساسی برای نورپردازی ، متریال و رندرینگ در مایا با استفاده از نسخه 6 انجین آرنولد می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مفاهیم رندرینگ آرنولد
  • نورپردازی با مایا و نورهای آرنولد
  • کنترل کردن اکسپوژر
  • کاهش نور با Decay
  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome
  • نور روز خارجی با Physical Sky
  • ویژگی های متریال سطح استاندارد آرنولد
  • مپینگ ویژگی های متریال
  • رندرینگ رفراکشن ها
  • تقسیم مش و displacement در زمان رندر
  • افکت های شیدینگ از قبیل Ambient Occlusion و Vertex Color
  • افکت های دوربین از قبیل Fisheye و Depth of Field
  • رندرینگ توالی تصویر انیمیشن
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Maya: Rendering in Arnold 6

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.14 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 57

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Aaron F. Ross

نرم افزار : Maya – Arnold

زیرنویس : ندارد

Lynda – Maya: Rendering in Arnold 6

Arnold is the high-quality rendering engine in Maya. Realistic rendering in Maya is easier than ever with this brute force Monte Carlo ray tracer. The physically based rendering in Arnold accurately simulates light in the real world, but allows breaking physical laws to achieve artistic styles. This course is an overview of essential features for lighting, materials, and rendering in Maya using Arnold core version 6.

This course was created by Aaron F. Ross. We are pleased to offer this training in our library.

Topics include:

  • Arnold rendering concepts
  • Lighting with Maya and Arnold lights
  • Controlling exposure
  • Light attenuation with Decay
  • Image-based lighting with Skydome
  • Exterior daylight with Physical Sky
  • Arnold Standard Surface material attributes
  • Mapping material attributes
  • Rendering refractions
  • Mesh subdivision and displacement at render time
  • Shading effects such as Ambient Occlusion and Vertex Color
  • Camera effects such as Fisheye and Depth of Field
  • Animation image sequence rendering

حجم کل : 1.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا