بیت گراف
3ds maxDigital TutorsFusion 360Pluralsightvrayآموزشپست پروداکشنپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازیمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش رندر یک صحنه داخلی زیبا در 3ds Max و Vray

Rendering Realistic Interiors in 3ds Max and V-Ray

آموزش رندر یک صحنه داخلی زیبا در 3ds Max و Vray

رندر یک صحنه داخلی زیبا در 3ds Max

 

در این آموزش از سایت pluralsight در نرم افزار  3ds Max و V-Ray ، مربی دوره ، به ایجاد تکسچر و متریال  با رزولیشن بالا و پیچیده ، شیدر های چند لایه ، برای اضافه کردن رئالیسم realism به صحنه در 3ds Max , V-Ray می پردازد.همچنین  در این کورس ، طراحی شگفت انگیز و  مدلسازی فضای واقعی در 3d max ، استفاده از برنامه Fusion 6 برای پست پروداکشن جهت ارتقا رندر نهایی صحنه را انجام می دهد با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • تنظیم کامپوزیشن
  • نورپردازی پیشرفته صحنه
  • ایجاد تکسچر تخته چوبی
  • تکسچرینگ پیشرفته تخته
  • بررسی Multitexture
  • Deconstructing متریال کامپوزیت
  • تکمیل شیدر کف چوبی
  • Unwrapping کاشی های کف
  • ایجاد شیدر برای کاشی
  • طراحی تکسچر tileable  با وضوح بالا
  • تکسچر وسایل چوبی
  • استفاده از قالب UVW  برای تکسچرینگ
  • استفاده از V-RayDirt  برای ایجاد شیدر پیچیده
  • ایجاد متریال و شیدر برای پارچه
  • توسعه یک دیوار آجری
  • سایه زنی پارچه تخت خواب
  • تکسچر و شیدر صحنه
  • ست کردن تنظیمات عناصر رندر
  • پست پروداکشن در فیوژن

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Rendering Realistic Interiors in 3ds Max and V-Ray

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3 ساعت و 30 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Andrew Ryan Parker

نرم افزار : 3ds Max 2014, V-Ray 2.4, Fusion 6, Multitexture 2.0, Sapphire, Frischluft

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Rendering Realistic Interiors in 3ds Max and V-Ray

Throughout these lessons we will create high-resolution textures and complex, multi-layered shaders to add realism to our scene in 3ds Max and V-Ray. We will advance the lighting created in part one of this tutorial series, “Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer”, before breaking down individual models and areas of our scene. This will help add that extra detail needed to create an element of realism. We will also use Fusion 6 for the post-production stage to show how we can enhance our final render. By the end of this tutorial you will feel confident in creating complex materials and using the unwrap tools in 3ds Max to create something special.

Introduction and project overview
Setting up compositions
Advancing our scene lighting
Creating our wooden plank textures
Advancing our plank textures
Exploring Multitexture
Deconstructing composite materials
Finishing our wooden floor shader
Unwrapping our hexagonal floor tiles
Creating the shader for our hexagonal tiles
Designing a high-resolution tileable texture
Texturing our wooden beams
Utilizing UVW templates for texturing
Using V-RayDirt to create complex shaders
Finalizing the log burner
Creating materials and shaders for fabrics
Developing a brick wall
Shading our bed fabrics
Creating a metal shader
Texturing and shading scene props
Setting up our render settings and elements
Post-production in Fusion

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا