آموزش ریگینگ صورت در نرم افزار Maya
Lynda - Maya: Facial Rigging
آموزش ریگینگ صورت در نرم افزار Maya
آموزش ریگینگ صورت در نرم افزار Maya : ریگینگ یک گام مهم در توسعه کاراکتر و انیمیشن است. یک ریگ رابطی هست که تعیین میکنه که کاراکتر چطور حرکت و عمل کند . هیچ چیز مهمتر از صورت کاراکتر برای شخصیت شما نیست. این دوره نحوه ریگ ویژگی های صورت برای حرکت و بیان طبیعی با استفاده از مایا را آموزش می دهد.
هنرمند معروف George Maestri، چگونگی آماده سازی یک مدل موجود را برای ریگ بندی،استفاده از بلند شیپ ها برای مورف ویژگی های مختلف صورت و افزودن مفاصل را براغی دستکاری صورت نشان می دهد.
سپس در یک پروژه واقعی ، بروی یک مدل ریگ بندی سر ،چشم ها و کنترلر های دهان را اعمال میکند. در نهایت نکات و ترفند های بسیار مفیدی را برای ریگ و حرکات صورت یاد خواهید گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- آماده سازی مدل برای ریگ
- ایجاد و تست اشکال ترکیبی (بلند شیپ ها)
- اتصال بلند شیپ ها
- تنظیم اسکلت و مفاصل
- پوست دهی به سر
- دفرموشن های صورت
- ریگ سر
- ایجاد کنترل های spline
- ریگ چشم ها و کنترل پلک
- تنظیم کنترل های دهان
- اتمام ریگ
عنوان دوره : Lynda – Maya: Facial Rigging
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.31 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 39
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی :دارد
مربی دوره : George Maestri
نرم افزار : Maya
زیرنویس انگلیسی : دارد
Lynda – Maya: Facial Rigging
Rigging is a crucial step in character development and animation. A rig is the interface that dictates how your character moves and acts. And nowhere is this more important than the face: the window to your character’s inner life. This course teaches you how to rig facial features for natural movement and expression using one of the leading 3D toolsets: Autodesk Maya. Instructor George Maestri shows how to prepare an existing model for rigging, use blend shapes to morph different facial features, and add joints to manipulate the face. He then dives into a real-world project, taking a model and rigging the head, eyes, and mouth controls. Finally, get tips for using different kinds of tools—constraints and clusters—to provide even more fine-grained control over facial movement.
Topics include:
- Prepping the model for rigging
- Creating and testing blend shapes
- Connecting blend shapes
- Setting up the skeleton and joints
- Skinning the head
- Upper face deformations
- Rigging the head
- Creating spline controls
- Rigging eyes and eyelid controls
- Setting up mouth controls
- Finishing and testing the rig
حجم کل : 610 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋