بیت گراف
ArnoldLyndamayaSubstance Designerآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت متریال های پیشرفته در Arnold و Maya

Lynda – Maya and Arnold: Architectural Materials

آموزش ساخت متریال های پیشرفته در Arnold و Maya

آموزش ساخت متریال های پیشرفته

 

آموزش ساخت متریال های پیشرفته : در این دوره ، نحوه ساخت متریال های بسیار واقعی را برای تجسم معماری سه بعدی با استفاده از برنامه های Maya, Arnold, و Substance را یاد خواهید گرفت. هنرمند George Maestri، نحوه استفاده از ابزارهای رایج جهت ساخت متریالهای سفارشی خودتان را برای رندرینگ معماری داخلی و خارجی ازجمله : شیشه و دیگر سطوح شفافا،گچبری،فلز،شاخ و برگ هایی چون چمن و سنگ فرش و … را یاد خواهد داد.

چگونگی آماده سازی هندسه هایتان برای تکسچرینگ با یووی مپینگ و ارائه متریال های PBR (رندرینگ مبتنی بر فیزیک) را در آرنولد و کتابخانه متریال های سابستنس می آموزید. ایشان نحوه ساخت متریال سفارشی در آرنولد ،Substance Designer و Substance Alchemist ؛ نحوه ایمپورت متریال های جدید به مایا را یاد خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • طرح ریزی تکسچر ها
  • مپینگ هندسه برای ویرایش UN
  • استفاده از مایا شیدر برای آرنولد
  • استفاده از متریال های PBR
  • ایجاد متریال های آرنولد
  • ایمپورت و استفاده از متریال های سابستنس
  • ایجاد متریال ها در Substance Alchemist
  • ایجاد متریال ها در Substance Designer
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Maya and Arnold: Architectural Materials

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 32

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار : Maya , Arnold , Substance Designer

زیرنویس انگلیسی : دارد

Lynda – Maya and Arnold: Architectural Materials

Learn how to create realistic materials for 3D architectural visualizations using Maya, Arnold, and Substance. In this course, instructor George Maestri explains how to use these popular tools to create your own custom materials for interior and exterior architectural renderings, including glass and other transparent surfaces, stucco, metal, foliage such as grass and groundcover, and more. Learn how to prepare your geometry for texturing via UV mapping and then dive into the standard and physically based rendering (PBR) materials available out of the box in Arnold and the Substance source library. George then shows how to create custom materials in Arnold, Substance Designer, and Substance Alchemist. At the end of each chapter, George shows how to import your new materials into Maya so they are ready to use in visualizations. By the end of this course, you’ll have the skills and knowledge to take advantage of the best features in each program for your own material creation process.

Topics include:

  • Projecting textures
  • Mapping geometry for UV editing
  • Using Maya shaders for Arnold
  • Using PBR materials
  • Creating Arnold materials
  • Importing and using Substance materials
  • Creating materials in Substance Alchemist
  • Creating materials in Substance Designer

حجم کل : 705 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.78 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا