آموزش ساخت متریال پیشرفته در نرم افزار Maya
Lynda – Maya: Advanced Materials
آموزش ساخت متریال پیشرفته
آموزش ساخت متریال پیشرفته : مایا یک رهبر صنعتی در متریال ها و شیدرهای سه بعدی است. با ابزارهای فوق العاده این برنامه برای متریال ها و شیدینگ، هنرمندان قادر می شوند هر چیزی رو تجسم کنند. در این دوره، هنرمند Andy Beane ، کمک خواهد کرد که مهارت ساخت متریال و look development را به سطح بعدی برسانید.
ورک فلوی خود را با نکات و ترفند هایی در گراف Hypershade و مرورگر Maya تسریع کنید. نحوه طراحی طیف گسترده ایی از متریال ها با Standard Surface shader جدید را می آموزید. نحوه اعمال تکسچر ها به خصوصیات کلیدی شیدینگ،رندر transparency و translucency و افزودن سطوح جزییات با مپ های displacement ،normal و bump را کشف خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- جمع آوری و ایجاد متریال رفرنس
- استفاده از متریال های ساده در مقابل شبکه شیدر پیچیده بزرگ
- تنظیم صحنه
- ایجاد متریال های آلفا
- کامپوزیت متریال های تکی
- قرار دادن همه در یک متریال
- پراکندگی زیر سطحی با متریال های منتال ری
- رندرینگ
عنوان دوره : Lynda – Maya: Advanced Materials
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.25 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 33
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Andy Beane
نرم افزار : Maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Lynda – Maya: Advanced Materials
Using simple Maya shaders in advanced ways can help you create more realistic and interesting materials for your 3D models. Watch this Maya training course to learn how to create and control advanced materials (including mental ray materials) in Maya.
Andy Beane includes two methods for creating advanced Maya materials. He starts with smaller, easier materials that can be composited together. He then shows how to combine these same materials in an all-in-one-method for rendering, and evaluate the pros and cons of both techniques. Chapter 3 demonstrates the subsurface scattering (SSS) material in mental ray, which will strengthen your material toolbox, and shows how to composite the results in After Effects.
Topics include:
- Collecting and creating reference material
- Using simple materials vs. a large complex shader network
- Setting up the scene
- Creating alpha materials
- Compositing individual materials
- Putting it all together in one material
- Subsurface scattering with mental ray materials
- Rendering
حجم کل : 472 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋