بیت گراف
Lyndamayaآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگکامپوزیتمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت متریال پیشرفته در نرم افزار Maya

Lynda – Maya: Advanced Materials

آموزش ساخت متریال پیشرفته در نرم افزار Maya

آموزش ساخت متریال پیشرفته

 

آموزش ساخت متریال پیشرفته : مایا یک رهبر صنعتی در متریال ها و شیدرهای سه بعدی است. با ابزارهای فوق العاده این برنامه برای متریال ها و شیدینگ، هنرمندان قادر می شوند هر چیزی رو تجسم کنند. در این دوره، هنرمند Andy Beane ، کمک خواهد کرد که مهارت ساخت متریال و look development را به سطح بعدی برسانید.

ورک فلوی خود را با نکات و ترفند هایی در گراف Hypershade و مرورگر Maya تسریع کنید. نحوه طراحی طیف گسترده ایی از متریال ها با Standard Surface shader جدید را می آموزید. نحوه اعمال تکسچر ها به خصوصیات کلیدی شیدینگ،رندر transparency و translucency و افزودن سطوح جزییات با مپ های displacement ،normal و bump را کشف خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • جمع آوری و ایجاد متریال رفرنس
  • استفاده از متریال های ساده در مقابل شبکه شیدر پیچیده بزرگ
  • تنظیم صحنه
  • ایجاد متریال های آلفا
  • کامپوزیت متریال های تکی
  • قرار دادن همه در یک متریال
  • پراکندگی زیر سطحی با متریال های منتال ری
  • رندرینگ
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Maya: Advanced Materials

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.25 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 33

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Andy Beane

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Lynda – Maya: Advanced Materials

Using simple Maya shaders in advanced ways can help you create more realistic and interesting materials for your 3D models. Watch this Maya training course to learn how to create and control advanced materials (including mental ray materials) in Maya.

Andy Beane includes two methods for creating advanced Maya materials. He starts with smaller, easier materials that can be composited together. He then shows how to combine these same materials in an all-in-one-method for rendering, and evaluate the pros and cons of both techniques. Chapter 3 demonstrates the subsurface scattering (SSS) material in mental ray, which will strengthen your material toolbox, and shows how to composite the results in After Effects.

Topics include:

  • Collecting and creating reference material
  • Using simple materials vs. a large complex shader network
  • Setting up the scene
  • Creating alpha materials
  • Compositing individual materials
  • Putting it all together in one material
  • Subsurface scattering with mental ray materials
  • Rendering

حجم کل : 472 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا