آموزش ساخت محیط های واقعی و سیستم PCG در Unreal Engine 5
Udemy - Unreal Engine 5 - Create Realistic Environments + PCG System
آموزش ساخت محیط های واقعی و سیستم PCG
آموزش ساخت محیط های واقعی و سیستم PCG : در این دوره از 3D College ، با نحوه مدلینگ در آنریل انجین 5 ، ساخت سیستم PCG ، ویرایش مناظر ، ایجاد خودکار شاخ و برگ و ساخت سطوح خیره کننده آشنا خواهید شد. این دوره ، راهنمای کاملی از صفر تا صد برای ساخت یک محیط با آنریل انجین و مگااسکن می باشد. این دوره نحوه کار با Material Function ، ساخت مسترمتریال ، ایجاد اتوماتیک شاخ و برگ ، ایجاد سیستم PCG برای مناظر و مش ها ، تعاملات پیشرفته و … را پوشش خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت محیط های واقعی و سیستم PCG :
- نحوه نصب آنریل ، دانلود دارایی از مارکت پلیس و ناویگیت انجین
- آموزش اصول آنریل انجین ، ناویگیشن ، ابزارهای ضروری و تنظیم اولین پروژه
- نحوه ویرایش سطوح ، افزودن و کنترل مش های استاتیک ، استفاده از Quixel Megascans و Foliage
- نحوه ایجاد و سفاشری سازی آنریل انجین و تسلط بر متریال و Material Instances
- آموزش ابزارهای مدلینگ برای ساخت محیط کامل از صفر
- نحوه ایجاد مناظر و پر کردن آن با Auto-Foliage System
- آموزش استفاده از PCG System برای مناظر
- آموزش نحوه سفارشی سازی PCG System و ساخت تعاملات پیشرفته
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5 – Create Realistic Environments + PCG System
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6 ساعت
تعداد فایل ها : 43
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : 3D College
نرم افزار : Unreal Engine 5
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Udemy – Unreal Engine 5 – Create Realistic Environments + PCG System
Master UE5 Environments! Learn Modeling in UE5, PCG System, Landscape editing, Auto Foliage and create stunning Levels
How to Install UE5, Download Marketplace Assets, and Navigate the Engine.
Learn the UE5 Fundamentals, Navigation, essential tools, and set up your first project.
How to Edit Levels, Add and Control Static Meshes, Use Quixel Megascans, and Foliage.
How to create and customize Unreal Engine 5 Master Material and Material Instances.
Learn Modeling Tools to create full environment from scratch.
How to create Landscape and populate it with Auto-Foliage System.
Learn how to use PCG System for your Landscape.
Learn how to customize PCG System and create advanced interactions.
When creating projects in Unreal Engine 5, the environment is one of the most important parts of your game or cinematic. In many cases, you can rely on ready-made assets, but if you need something unique and extraordinary, the skill of creating realistic Levels is priceless.
That’s why I decided to prepare a course that serves as a complete guide from A to Z on how to create an Environment from scratch, using only Unreal Engine 5 and Megascans. You will learn how to create a Master Material with any number of Layers, which you can easily use in the future, and you’ll get familiar with working with Material Functions.
Next, we’ll create an Auto-Foliage System integrated with your Master Material to save you a lot of time and add variety. We’ll also build a PCG System for your Landscape and meshes from scratch, including advanced interactions, ensuring everything works and looks perfect.
حجم کل : 6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز:
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋