آموزش سریع مدلسازی در تری دی مکس 3ds Max بخش 2
Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 2
مدلسازی در تری دی مکس
در این آموزش ” آموزش سریع مدلسازی در تری دی مکس ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Joshua Kinney ،در سری دوم ما می خواهیم با مدلسازی یک کوله پشتی ، مفاهیم سری اول را پوشش دهیم.با مدل سازی چند ضلعی و همچنین متدهای مدلسازی لبه شما را با این مباحث آشنا می کنیم.
بحث های این دوره در مورد چگونگی استفاده از تکنیک های بیشتر برای کنترل و اضافه کردن جزئیات هر چه بیشتر بر حجم و توپولوژی جسم خواهد بود. همچنین یاد می دهیم تکنیک هایی که در مبحث مدلسازی برای ما صرفه جویی در زمان را خواهند داشت. پیش این نیاز این دوره دیدن آموزش های قبلی یعنی بخش های یک را مشاهده کرده باشید.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی دوره آموزش مدلسازی در تری دی مکس :
- اصول مدلسازی چند ضلعی
- بلاک کردن
- پر کردن حفره های کوله پشتی
- هندسه کوله پشتی
- ایجاد تسمه
- مدلسازی کمربند
- ابزار مدلسازی freeform
- و …
پیشنمایش دوره آموزش مدلسازی در تری دی مکس :
عنوان دوره : Digital Tutors – Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 2
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 2.31 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2013
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joshua Kinney
نرم افزار : 3ds Max 2014
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 2
In Volume 2 of the Quick Start to Modeling in 3ds Max, we’ll build on the concepts covered in volume 1. We’ll start by talking about polygon modeling, also known as edge modeling techniques. We’ll discuss how using this technique will allow us to have more control over the topology and how to get the exact details we want out of our models. We’ll also cover techniques that will allow us to begin saving time in our modeling. We’ll find that using this technique can propose some challenges when trying to model using quads exclusively, and we’ll learn many methods for overcoming those challenges. In the end, we’ll have another prop to add to our narrative scene. These courses are designed to be taken in sequence, so we really encourage you to start with Volume 1 before continuing with this section. We also encourage you to take advantage of the assignments that follow each volume. These assignments will allow you to take what you’ve learned and apply those tools and techniques to your own projects. Learn more about the Quick Start to Modeling in 3ds Max.
Introduction and project overview
Polygon modeling basics
Blocking in the major form of the flap
Blocking in the form of the backpack
Filling the holes of our backpack
Overcoming advanced gaps
Finalizing the backpack geometry
Creating straps
Modeling the buckle
Discovering procedural modeling
Modeling the final straps
Discovering the freeform modeling tools
Finishing the final details
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️