بیت گراف
LyndamayaSubstance Painterآموزشسه بعدیشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش شبکه های شیدر در Maya

Lynda - Maya: Shader Networks

آموزش شبکه های شیدر در Maya

آموزش شبکه های شیدر در Maya

 

آموزش شبکه های شیدر در Maya : مایا یکی از محبوبترین نرم افزار های سه بعدی است که در زمینه ساخت متریال های پیچیده بهترین است. در این آموزش از قدرت مایا جهت طراحی شبکه های شیدر بسیار جالب استفاده خواهیم کرد.

همچنین با ترکیب و دستکاری مپ ها ، متریال ها و یووی ها ، میتوانید بی نهایت درخت های شیدر بسازید. چه هدف فتورئالیسم باشد و یا یک افکت رندر با سبک خاص، مایا ، تمامی ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • تکنیک های ضروری Hypershade
  • ساخت شبکه های Adobe Substance
  • تصحیح رنگ
  • رمپینگ پالت های رنگی
  • لایه بندی تکسچرها و شیدرها
  • کار با یووی ست ها
  • پینت سه بعدی تعاملی
  • ترکیب داده صحنه در یک شبکه شیدینگ
  • استفاده از Node Editor برای متریال ها
  • مپینگ دوربین با Projection node
  • ساخت یک متریال nonphotoreal
  • تبدیل مپ های رویه ایی مایا به فایلهای bitmap
  • بیک مپ های آرنولد با رندر به تکسچر
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Maya: Shader Networks

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 36

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Aaron F. Ross

نرم افزار : Maya , Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : دارد

Lynda – Maya: Shader Networks

Autodesk Maya is one of the most popular 3D packages available, and it particularly excels in the area of complex materials. In this course, you can learn to harness the power of Maya to design more interesting shader networks. By combining and manipulating maps, materials, and UVs, you can construct an infinite variety of shader trees. Whether the goal is photorealism or a stylized render effect, Maya has all of the tools you need to create impressive and unique materials. The course concludes with a chapter on interoperability, so you can export your Maya work to other applications such as game engines.

Topics include:

  • Essential Hypershade techniques
  • Building Adobe Substance networks
  • Color correction
  • Remapping color palettes
  • Layering textures and shaders
  • Working with UV sets
  • Interactive 3D paint
  • Incorporating scene data in a shading network
  • Using the Node Editor for materials
  • Camera mapping with the Projection node
  • Building a nonphotoreal material
  • Converting Maya procedural maps to bitmap files
  • Baking Arnold maps with Render to Texture

حجم کل : 760 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا