3ds maxDigital TutorsSubstance PainterUnityآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهواقعیت مجازی

آموزش واقعیت مجازی در مکس و یونیتی 3ds Max ,Unity

Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

واقعیت مجازی در مکس و یونیتی

 

در این آموزش ” واقعیت مجازی در مکس و یونیتی ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Joshua Kinney ، چگونگی مدل کردن یک دارایی (Asset) بازی چالش بر انگیز، برای یک تجربه واقعیت مجازی را یاد می دهد. با اینکه کار دشواری است ، اما بسیار متفاوت از مدل سازی پلت فرم های دیگه نیست.

نحوه راه اندازی کردن یک استاندارد تولید که این اطمینان را به ما بدهد که  بر اساس مقیاس مناسب انجام داده ایم ، به یادگیری VR بسیار کمک خواهد کرد .مباحث ،  ایجاد دارایی بازی از اول تا آخر  با تست دارایی ایجاد شده در یک محیط ساده ، ساخت مش بازی ، تکسچرینگ asset ، کار با UV و …. تحت پوشش این دوره می باشد.با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی دوره واقعیت مجازی در مکس و یونیتی :

  • تنظیم کردن مقیاس
  • مدلسازی سایه
  • مدلسازی  oil basin
  • مدلسازی طوق
  • مدلسازی فتیله
  • مدلسازی میله ها و بازوها
  • آماده سازی برای تکسچرینگ مش
  • تکسچر asset ها
  • تست Asset ها در VR
گراویتی

پیشنمایش دوره واقعیت مجازی در مکس و یونیتی :

عنوان دوره : Digital Tutors – Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.44 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : 3ds Max 2016, Unity, Substance Painter 1.5

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

In this VR tutorial, we’ll learn how to model a challenging game asset for a virtual reality experience. While most of the work involved isn’t much different from modeling for other platforms, modeling for VR does have some specific challenges that need to be addressed. We’ll start out by learning how to set up a production standard that will help us ensure that our asset has proper scale. Then we’ll dive into creating the game asset from start to finish, all the while discussing what is most important for the game mesh construction, laying out the UVs, and texturing the asset. We’ll finish up by testing our game asset in a simple VR environment. By the end of this VR training, you’ll have a solid understanding of the challenges you’ll need to overcome when creating assets for your own VR projects. Software required: 3ds Max 2016, Unity, Substance Painter 1.5.


Introduction and project overview
Setting up scale
Testing early
Modeling the shade
Modeling the oil basin
Modeling the collar
Modeling the wick assembly
Modeling the rods
Modeling the globe
Modeling the ornate arms
Retopologizing the arms
Finishing the low res arms
Reusing geometry to create the game mesh
Finishing the oil basin
Preparing the mesh for texturing
Texturing the asset
Finalizing the asset
Testing the asset in vr

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا