آموزش عکاسی و رندرینگ با وی ری VRay توسط Ciro Sannino
Photography And Rendering With VRay by Ciro Sannino 2013
عکاسی و رندرینگ با وی ری
در این آموزش ” عکاسی و رندرینگ با وی ری ” مربی دوره Ciro Sannino ،عکاسی و رندرینگ با Vray را در 5 مرحله به شما مددجویان عزیز آموزش می دهد.این فرمت آموزشی در 5 مرحله ساده معروف به تکنیک 5SRW ساخته شده برای ایجاد رندر تصاویر واقعی در زمینه پیش تجسم معماری ، مکانیک و طراحی می باشد. به طور کلی این کتاب و آموزش ،اشاره به V-RAY برای مکس دارد. با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- اولین گام در Vray
- Compensation با منحنی گاما
- نقشه Illumination و Irradiance
- دوربین DSLR در وی ری
- تعادل نور
- شبیه سازی متریال
- نوردهی
- رندر خارجی Exterior
- سیستم خورشید Vray
- شبیه سازی پوشش گیاهی و پارچه
- 5SRW در رندینگ داخلی
- HDRI و نورپردازی
- کنتراست و توازن سفیدی
- بهینه سازی زمان رندرینگ
- SOS: How not to Freak Out
عنوان دوره : Photography And Rendering With VRay by Ciro Sannino 2013
سطح : متوسط
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2013
فایل تمرینی : فایل PDF
مربی دوره : Ciro Sannino
نرم افزار : VRay , 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Photography And Rendering With VRay by Ciro Sannino 2013
Photography & Rendering with V-Ray is based on the 5-Step Render Workflow (5SRW) method. It is an educational format made up of five simple steps for creating photorealistic renders in the field of pre-visualization for architecture, mechanics and design. It uses photography – and the basic concepts behind it – as point of reference. Framing, Light Balance, Materials, Final Settings and Post-production are the five crucial phases in the innovative 5-Step Render Workflow (5SRW) method. Examined without technicalities, these phases form a simple and deliberate pathway that aims to guide and encourage full awareness of each step leading to the creation of any kind of render. Generally, the book refers to V-RAY for 3DS MAX. Despite this, many Rhino-c4D-Maya users have also found it excellent in helping them to understand the theory behind V-Ray and apply it to their software.
01 − First Steps in V−Ray
02 – Compensation with Gamma Curve
03 – Global Illumination and Irradiance Map
04 – The DSLR Camera in V−Ray
05 – Light Balance
06 – Simulating Materials
07 – Exposure
08 – Exterior Rendering
09 – The V−Ray Sun System
10 – Simulating Vegetation and Textiles
11 – The 5SRW in Interior Rendering
12 – Other Lights and HDRI
13 – White Balance and Contrast
14 – Optimizing Rendering Time
15 − SOS: How not to Freak Out
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید