بیت گراف
3ds maxvrayآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگعکس و عکاسیمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش عکاسی و رندرینگ با وی ری VRay توسط Ciro Sannino

Photography And Rendering With VRay by Ciro Sannino 2013

عکاسی و رندرینگ با وی ری

 

در این آموزش ” عکاسی و رندرینگ با وی ری ”  مربی دوره Ciro Sannino ،عکاسی و رندرینگ با Vray را در 5 مرحله به شما مددجویان عزیز آموزش می دهد.این فرمت آموزشی در 5 مرحله ساده معروف به تکنیک 5SRW ساخته شده برای ایجاد رندر تصاویر واقعی در زمینه پیش تجسم معماری ، مکانیک و طراحی می باشد. به طور کلی این کتاب و آموزش ،اشاره به V-RAY برای مکس  دارد. با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • اولین گام در Vray
  • Compensation با منحنی گاما
  • نقشه Illumination  و Irradiance
  • دوربین DSLR  در وی ری
  • تعادل نور
  • شبیه سازی متریال
  • نوردهی
  • رندر خارجی Exterior
  • سیستم خورشید Vray
  • شبیه سازی پوشش گیاهی و پارچه
  • 5SRW در رندینگ داخلی
  • HDRI و نورپردازی
  • کنتراست و توازن سفیدی
  • بهینه سازی زمان رندرینگ
  • SOS: How not to Freak Out
گراویتی

عنوان دوره : Photography And Rendering With VRay by Ciro Sannino 2013

سطح : متوسط

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : فایل PDF

مربی دوره : Ciro Sannino

نرم افزار : VRay , 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Photography And Rendering With VRay by Ciro Sannino 2013

Photography & Rendering with V-Ray is based on the 5-Step Render Workflow (5SRW) method. It is an educational format made up of five simple steps for creating photorealistic renders in the field of pre-visualization for architecture, mechanics and design. It uses photography – and the basic concepts behind it – as point of reference. Framing, Light Balance, Materials, Final Settings and Post-production are the five crucial phases in the innovative 5-Step Render Workflow (5SRW) method. Examined without technicalities, these phases form a simple and deliberate pathway that aims to guide and encourage full awareness of each step leading to the creation of any kind of render. Generally, the book refers to V-RAY for 3DS MAX. Despite this, many Rhino-c4D-Maya users have also found it excellent in helping them to understand the theory behind V-Ray and apply it to their software.


01 − First Steps in V−Ray
02 – Compensation with Gamma Curve
03 – Global Illumination and Irradiance Map
04 – The DSLR Camera in V−Ray
05 – Light Balance
06 – Simulating Materials
07 – Exposure
08 – Exterior Rendering
09 – The V−Ray Sun System
10 – Simulating Vegetation and Textiles
11 – The 5SRW in Interior Rendering
12 – Other Lights and HDRI
13 – White Balance and Contrast
14 – Optimizing Rendering Time
15 − SOS: How not to Freak Out

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.78 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا