آموزش مدلسازی و رندرینگ ماسک صورت در زیبراش ZBrush و کیشات KeyShot
Modeling and Rendering a Face Mask with ZBrush and KeyShot
مدلسازی و رندرینگ ماسک صورت
در این آموزش مدلسازی و رندرینگ ماسک صورت در نرم افزارهای ZBrush و Keyshot ، یک ماسک صورت با استفاده از تکنیک های مجسمه سازی سنتی زیبراش : retopology , DynaMesh , ZModeler را یاد می گیرید. مربی دوره ، با برنامه Keyshot ، به ایجاد یک رندر عکس واقعی می پردازد. در پایان آموزش درک قوی از مدلسازی سطح سخت و تکنیک های مفید در زیبراش و ابزارهای لازم برای ایجاد رندر زیبا با کی شات خواهید داشت. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تنظیمات زیبراش
- ایمپورت سر پایه
- اصلاح شکل پایه از ماسک
- بررسی ورکفلو retopology
- ساخت دریچه جلو
- ساخت درگاه فیلتر
- Embossing با استفاده از آلفا
- مقدمه ایی بر Keyshot
- تعیین و اصلاح متریال Keyshot
- اضافه کردن لیبل و تکسچر در Keyshot
- نهایی کردن برچسب و متریال و نورپردازی
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors- Modeling and Rendering a Face Mask with ZBrush and KeyShot
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 40
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Isaac Oster
نرم افزار : ZBrush 4r7 – Keyshot 5
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors- Modeling and Rendering a Face Mask with ZBrush and KeyShot
In this ZBrush and KeyShot tutorial we’ll model a face mask using traditional ZBrush sculpting techniques, retopology, DynaMesh, and ZModeler. We’ll go through each step of the process in detail. Once the model is complete, we’ll create a photo-real render using KeyShot. By the end of this ZBrush and KeyShot training you’ll have a solid understanding of hard surface modeling strategies and techniques in ZBrush, as well as the tools necessary to create beautiful renders of your work using KeyShot.
Introduction and project overview
Setting up ZBrush
Importing the base head and beginning the sculpt
Refining the base shape of the mask
Completing the base shape and introduction to retopology
Reviewing the retopology work flow
Creasing and Dynamic Subdivision
Retopolgizing the base shape of the mask
Creasing with ZModeler and Dynamic Subdivision
Creating the inner shell
Refining the inner shell
Refining inner and outer shell
Building the front vent
Continuing the front vent
Completing the front vent
Building the filter ports
Refining the filter ports
Completing the filter ports
Building the Filter
Continuing the Filter
Adding detail to the filter
Finalizing the filter
Importing the filter
Creating the strap holders
Adjusting the strap holders
Creating slots in the strap holders
Creating the strap holder fasteners
Applying the strap holder fasteners
Creating the strap holder tightener
Creating the upper straps
Editing the upper straps
Creating the lower straps
Editing the strap ends
Finalizing the geometry
Embossing using alphas and drag rect
Embossing and KeyShot setup
Introducing KeyShot’s User Interface
Assigning and modifying KeyShot materials
Adding labels and a procedural texture in KeyShot
Finalizing the labels, materials, and lighting
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)