بیت گراف
mayaPluralsightآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ کامل خودرو در Maya

Automotive Modeling in Maya

آموزش مدلینگ کامل خودرو در Maya

آموزش مدلینگ کامل خودرو

 

آموزش مدلینگ کامل خودرو در Maya : اتومبیل های تولید شده کامپیوتری یکی از اصل ترین و مهم ترین پروژه ها در صنعت سینما و تجارت هستند. اینکه می بینیم در یک تبلیغ تجاری قطعاتی به منظور نشان دادن علم مهندسی یا در فیلم های سینمایی موجوداتی بزرگ می چرخد و به ماشین های آینده نگر تبدیل می شوند همه به مدلسازی سه بعدی خودرو برمی گردد.

هر قسمتی در مدلسازی ماشین چالش های خاصی را به همراه دارد. اجرای یک پروژه صحیح و یا مرتکب اشتباه شدن می تواند تجربه ای متفاوت باشد. در این دوره ورک فلوی ایجاد یک ماشین را از منحنی های نربز و سطوح تا باکس مدلینگ را یاد می گیریم.

در این آموزش ما به ساخت یک آئودی R8 از روش مدلینگ لبه خواهیم پرداخت. هنگامی که از فرم شکل راضی شدیم پنل ها را جدا خواهیم کرد وبه حجم دهی می پردازیم. روش های حفظ سطوح سخت و خطوط صاف را پوشش می دهیم .

از ابزار های معمولی برای مدل سازی چند ضلعی و همچنین ابزار هایی که کار های خاص را راحت تر انجام میدهند استفاده خواهیم کرد.این یک پروژه بزرگ است که مرحله به مرحله آن را پیش خواهیم برد. در پایان پروژه شما یک خودرو را از ابتدا ایجاد کرده اید و دانش کافی برای مدل سازی خودرو را کسب می کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Automotive Modeling in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6.24 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 46

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Automotive Modeling in Maya

Computer generated cars are a staple of film and commercial projects. Whether the parts all fly together before our eyes in a commercial meant to show off superior engineering, or the car is tossed around by gigantic creatures in a feature film, there is a need to create 3D automotive models.

The different parts of a car present specific challenges but also provide certain advantages. The workflow for creating a car can vary, from using NURBS curves and surfaces, to box modeling.

In this tutorial, we’ll use an edge modeling method to begin building our Audi R8.

Once we’re happy with the shape, we can cut the panels apart and add thickness.
We’ll cover methods for maintaining hard edges and smooth contours.
We’ll cover the common polygon modeling tools as well as some new tools in the Modeling Toolkit that will make certain tasks much easier.
It’s a big project, but we’ll go step by step so that by the end, you’ll have created a 3D car from scratch and you’ll have the knowledge you need to build your own modeling car in Maya.

”Audi” , ”R8” and the four rings logo are registered trademarks of AUDI AG.

Software required: Maya 2014.

حجم کل : 3.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.93 ( 6 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا