بیت گراف
Digital TutorsPluralsightآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازی

دانلود آموزش مفاهیم مدلسازی کاراکتر در 3ds Max

Character Modeling Concepts in 3ds Max

دانلود آموزش مفاهیم مدلسازی کاراکتر در 3ds Max

مفاهیم مدلسازی کاراکتر در 3ds Max

 

در این آموزش از سایت pluralsight در نرم افزار 3ds Max ، مدس دوره Joshua Kinney ، در مورد برخی از چالشهای هنرمندان سی جی ، در رابطه با ساخت کاراکتر،  با استفاده از یک شخصیت ساده شما دوستان رو راهنمایی می کند. مفاهیمی چون توپولوژی صورت ، کار با رفرنس و نگه داشتن تمیز صحنه، تکنیک های مدلسازی معمول از مدلسازی باکس چند ضلعی ،مدلسازی لبه و کار با Splines ها را بیان می کند. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • استفاده از روش باکس مدلینگ
  • تصاویر رفرنس و مفاهیم
  • مدلسازی انگشتان ، کف دست ، لگن ، پا
  • بلاک کردن توپولوژی چشم ، دهان ، صورت
  • مدلسازی گردن ، بینی ، سر ، گوش ، دندان
  • جزییات بخشیدن به کاراکتر
  • و …

تصاویری از آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Character Modeling Concepts in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6 ساعت و 10 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 30

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : 3ds Max 2013

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Character Modeling Concepts in 3ds Max

In this 3ds Max tutorial, we will talk about some of the specific challenges facing artists as they build characters, using a simple character as a guide. You’ll learn concepts like facial topology, working from reference, and keeping a clean scene. We’ll also cover common modeling techniques from polygon box modeling, to edge modeling, to working with Splines. By the end of watching this training, you’ll have the knowledge and experience you need to begin creating your own custom CG characters.

1. Introduction and Project Overview
2. The importance of reference images and concepts
3. Modeling the arm using box modeling methods
4. Modeling the fingers
5. Modeling the palms of the hand
6. Attaching the hand to the arm
7. Blocking in the shoulder topology
8. Modeling the upper body
9. Blocking in the mid section
10. Finishing the mid section
11. Modeling the pelvis
12. Modeling the legs
13. Modeling the foot
14. Blocking in the topology of the eye
15. Blocking in the topology of the mouth
16. Blocking in the contour of the face
17. Building the eye socket
18. Modeling the mouth
19. Modeling the cheek bones
20. Filling the gaps of the face
21. Modeling the nose
22. Modeling the back of the head
23. Modeling and attaching the ear
24. Modeling the neck
25. Attaching the neck to the body
26. Modeling the interior of the mouth
27. Modeling the teeth
28. Detailing the character
29. Modeling the gi
30. Finishing the character

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا