بیت گراف
cinema 4dLyndaNUKEآموزشرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش نکات رندرینگ سینمافوردی CINEMA 4D برای NUKE

Lynda - CINEMA 4D Rendering Tips for NUKE

آموزش نکات رندرینگ سینمافوردی

 

در این دوره آموزش نکات رندرینگ سینمافوردی از سایت Lynda ، نحوه رندر مستقیم از C4D و یا هر برنامه دیگر 3D و پاس دادن به Nuke را بررسی می کنیم.  ما صحنه هایی رو داخل نرم افزار CINEMA 4D انجام می دهیم و در Nuke تکنیک های خاصی مثل تغییر تکستچر ها نور دهی ها و … را تمرین می کنیم.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • آماده کردن UVs برای اکسپورت
  • استفاده از نود STMap برای آبجکت های retexture
  • کامپوزیت شات
  • ایجاد مات RGB
  • کار با شیدر های فرسنل
  • ایجاد افکت عمق میدان  depth of field
  • ایجاد افکت موشن بلور
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – CINEMA 4D Rendering Tips for NUKE

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Craig Whitaker

نرم افزار : Cinema 4D , Nuke

زیرنویس : ندارد

Lynda – CINEMA 4D Rendering Tips for NUKE

Like a cake, a render isn’t fully “baked” until you’ve added the finishing touches that take motion graphics from good to great. This course shows you how to take a render directly from CINEMA 4D, or any other 3D package, and bump it up a notch with NUKE. Author Craig Whitaker shows how to combine UVW passes with ST maps to retexture objects, build RGB mattes, create glows and gizmos with Fresnel shaders, and add depth of field, motion blur, and other effects.


1. Working with UVW Pass    24m 21s
Prepping UVs for export            4m 8s
Render settings            5m 59s
Using ST maps            6m 6s
Compositing the shot            8m 8s

2. Creating RGB Mattes    20m 45s
What are the advantages and why?            2m 31s
Using luminance to create surface shaders            4m 18s
Using MoGraph to create twinkling lights            5m 22s
Using RGB passes in NUKE            8m 34s

3. Creative Uses of Fresnel Shaders    22m 51s
What are Fresnel shaders?            4m 52s
Setting up a Fresnel shader            3m 46s
Creating glow controls in NUKE            9m 2s
Creating a gizmo in NUKE            5m 11s

4. Creating Depth of Field and Motion Blur in Composite    20m 36s
Exploring depth controls in C4D camera            6m 55s
Rendering settings for depth and motion blur            3m 18s
Creating depth of field in NUKE            5m 52s
Creating motion blur in NUKE            4m 31s
Conclusion    1m 2s
Next steps            1m 2s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا