بیت گراف
Arnoldcinema 4dMograph Plusآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگذرات - دینامیکرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش آرنولد در سینما فوردی Cinema 4D

Comprehensive Introduction to ARNOLD for Cinema 4d

آرنولد در سینما فوردی

آرنولد در سینما فوردی

 

در این آموش آرنولد در سینما فوردی 8 ساعته  ( 500 دقیقه ) ، چگونگی کار با انجین قدرتمند آرنولد ، برای نرم افزار Cinema 4D خواهیم آموخت. در ابتدا  نحوه پیدا کردن ابزار مختلف آرنولد و توابع داخلی سینمافوردی و آشنایی با ورک فلو عمومی رو فرا می گیریم. نمونه برداری و  ray depth ، مهمترین اصولیست که در هنگام کار با آرنولد باید یاد بگیرید (بیش از 7 درس به این دو موضع اختصاص داده شده ).

  سپس مفاهیم نورپردازی ( انواع نور ، تکنیک های نورپردازی ریال مش و نور فتومتریک، فیلترهای نور ، spot  و … حدوداً 1 ساعت و بیست دقیقه) و شیدینگ (شیدر اصلی که با استفاده از آن قادر به ایجاد انواع متریال ها خواهید شد . 40 دقیقه)  و … خیلی از مفاهیم دیگه که در عناوین تا حدودی ذکر خواهم کرد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • کار با ورک فلو و لایوت آرنولد
  • نمونه برداری و دوربین نمونه
  • کار با انواع سمپل ها ( Diffuse , Glossy , Refraction )
  • کار با  ray depth
  • رفلکشن و شفافیت در  ray depth
  • کار با نور ها (Area , Spot ,Distant ,Point ,Mesh ,Photometric , …)
  • فیلتر کردن نور ها
  • کار با شیدرها ( Skin ,Hair ,Ray-switch,Ambient occlusion,Wire frame,Utility ,Shadow matte , …(
  • نقشه نرمال و نفشه جابه جایی
  • نود رنگ لایه – نود های رنگ
  • کار با انواع نود ها
  • آشنایی با دوربین ها و کار با انواع آنها
  • Motion blur
  • Arnold driver – AOV
  • تنظیمات رندر
  • تنظیمات تکسچر و tx manager
  • پارامترهای تابع آرنولد
  • ذرات
  • و ….
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Mographplus – Comprehensive Introduction to ARNOLD for Cinema 4d

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 8.20 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kamel Khezri

نرم افزار : Arnold for Cinema 4D – Maxon Cinema 4D

زیرنویس : ندارد

Mographplus – Comprehensive Introduction to ARNOLD for Cinema 4d

In this series of tutorials in 8 hours and 20 minutes ,that’s 500 minutes of tutorials , we learn how to use Arnold for cinema 4d .First I show you where to find different Arnold tools and functions inside Cinema 4d, and walk you through the general workflow to get your job down with Arnold inside Cinema 4d Sampling and ray depth are the most important principles that you should be familiar with when working with Arnold for Cinema 4d , that’s is why we discuss them thoroughly in more than 50 minutes and in 7 lessons , we make sure you comprehend the core principles before moving on to more general topics like lighting and shading .The next section of the course is dedicated to lighting , we learn about different lights in Arnold and different lighting techniques , we learn about Area Lights . spot , distant and point lights , mesh and photo metric lights .We learn what are light filters and how to use them , what is physical sky and image based lighting , we learn about amazing volumetric effects in Arnold for cinema 4d , including Volume scattering and fog .The lighting section of this course is about 1 hour a and 20 minutes in 12 lessons .


SECTION 0 : INTRODUCTION
0000 – 04:45 – Introduction
0001 – 01:13 – Project Files

SECTION 1 : ARNOLD IN CINEMA 4D
0101 – 04:22 – Where is Arnold
0102 – 06:44 – General workflow
0103 – 01:32 – Layout

SECTION 2 : SAMPLING AND RAY DEPTH
0201 – 08:59 – Sampling and camera samples
0202 – 05:55 – Diffuse samples
0203 – 05:25 – Glossy samples
0204 – 06:36 – Refraction samples
0205 – 06:22 – Diffuse ray depth
0206 – 06:50 – Glossy and reflection ray depth
0207 – 10:13 – Refraction and transparency ray depth

SECTION 3 : LIGHTING
0301 – 16:36 – Area light
0302 – 02:53 – Area light shapes
0303 – 04:51 – Spot light
0304 – 03:24 – Distant light
0305 – 02:04 – Point Light
0306 – 06:24 – Mesh Light
0307 – 04:08 – Photometric light
0308 – 11:02 – Light filters
0309 – 06:04 – Physical sky
0310 – 08:44 – Image-based lighting
0311 – 08:19 – Volume scattering
0312 – 03:41 – Fog

SECTION 4 : SHADING
0402 – 38:47 – Standard shader
0403 – 06:04 – Bump and normal mapping
0404 – 20:22 – Subdivision and displacement mapping
0405 – 20:06 – Skin shader
0406 – 20:59 – Hair shader
0407 – 08:32 – Ray-switch shader
0408 – 13:23 – Ambient occlusion shader
0409 – 03:21 – Wire frame shader
0410 – 07:23 – Utility shader
0411 – 03:45 – Flat, lambert and two-sided shader
0412 – 08:01 – Shadow matte shader
0413 – 11:20 – Layer color node
0414 – 06:53 – Color nodes
0415 – 11:37 – Conversion, math and shading states nodes
0416 – 07:31 – User data nodes
0417 – 17:34 – Utility nodes

SECTION 5 : CAMERA
0501 – 09:17 – Camera
0502 – 08:39 – Depth of field
0503 – 09:08 – Motion blur
0504 – 06:33 – Camera types

SECTION 6 : RENDERING
0601 – 09:40 – Arnold driver
0602 – 24:37 – AOVs
0603 – 18:58 – Custom AOVs and object mask
0604 – 11:34 – Render settings
0605 – 07:12 – Texture settings and tx manager

SECTION 7 : MISCELLANEOUS
0701 – 07:11 – Arnold parameters tag
0702 – 07:35 – Arnold procedural
0703 – 04:49 – Particles
0704 – 20:56 – Arnold volume

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.33 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا