بیت گراف
After Effectscinema 4dDigital TutorsPluralsightvrayآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های واقعی برای کامپوزیت Multipass در افترافکت

Real-World Techniques for Multipass Compositing in After Effects

آموزش تکنیک های واقعی برای کامپوزیت Multipass در افترافکت

تکنیک های واقعی برای کامپوزیت

 

در این آموزش از سایت pluralsight در نرم افزار  After Effect ، به کامپوزیت یک تگ پایانی متحرک برای یک محصول ساختگی می پردازیم. کامپوزیت را با استفاده از عناصر موتور Vray در Maya و رندر فیزیکی را در Cinema4D انجام می دهیم.در پایان این آموزش شما طیف وسیعی از نکات و ترفندهایی رو یاد می گیرید که در تکمیل پروژه هاتون بسیار مفید هستش  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • فرمت فایلهای توصیه شده برای کامپوزیت
  • روش اساسی برای کامپوزیت عناصر رندر
  • استفاده از light selects برای ترکیب عناصر رندر
  • تکنیک Subtractive  برای کامپوزیت عناصر رندر
  • بالانس کامپوزیت robot
  • کامپوزیت در سینمافوردی
  • کنترل کردن diffuse / lighting pass
  • افزودن underwater  با استفاده از  refraction pass
  • استفاده از Uvs برای ایجاد نقشه های سفارشی
  • اضافه کردن حباب و مایع با UV maps
  • استفاده از کانال RGB  برای رنگ کردن عناصر
  • انیمیشن دادن به کنترل های نورپردازی
  • افزودن atmospheric particles به صحنه
  • ایجاد و کامپوزیت RGB volume light
  • تکنیک های پیشرفته در استفاده از UV
  • اضافه کردن کنتراست و contact lighting
  • استفاده از Position pass برای ایجاد UV
  • اضافه کردن المنتهای تخریب
  • عمق زمینه در افترافکت با استفاده از رندر C4D
  • اعمال عمق زمینه به ربات با انجین وی ری در مایا
  • اضافه کردن motion blur
  • و ….
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Real-World Techniques for Multipass Compositing in After Effects

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 6ساعت و 45 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Renzo Reyes

نرم افزار : After Effects CC 2014 , Maya 2015 , Vray 3.0 ، Cinema 4D R16

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Real-World Techniques for Multipass Compositing in After Effects

We’ll get an exclusive look at the creative process and reasoning behind compositing using render elements from V-Ray in Maya and the physical renderer in CINEMA 4D. We’ll learn how to get the most out of them in an After Effects linear space compositing pipeline using proven advanced techniques from professional, real world scenarios. By the end of this After Effects training, you’ll have a range of new tips and tricks to be able to use in your own projects.

1 Introduction and project overview
2 Let’s get linearized
3 Recommended file formats for compositing
4 Project organization, goals and breakdown
5 Basic additive technique for compositing render elements
6 Advanced additive technique for compositing render elements
7 Using light selects to composite render elements
8 Subtractive techniques for compositing render elements
9 Setting up lighting controls for our composite
10 Balancing our robot composite
11 Improving details on our robot composite
12 Finalizing the first pass for our robot composite
13 Getting started with our Cinema 4D composite
14 Controlling our diffuse / lighting pass
15 Adding color to our specular and shadow pass
16 Refining our GI pass for our environment
17 Tweaking the ambient and reflection passes
18 Adding an underwater look using our refraction pass.
19 What are UV passes and how can we use them?
20 Using Uvs to create custom displacement maps
21 Adding bubbles and liquid using UV maps
22 Exploring techniques for compositing AO and Shadow passes.
23 Using RGB channels to color match elements
24 Making sure we have a balanced composite
25 Animating our lighting controls
26 Creating a balanced comp for the back of the robot
27 Finishing up the lighting on our robot comp
28 Let’s talk about light wraps
29 Overall color grades and vignettes
30 Adding atmospheric particles to our scene.
31 Creating and compositing an RGB volume light
32 Addressing client notes in comp to save time
33 Faking liquid using UVs and fractal noise.
34 Advanced tips for using UVs
35 Let’s talk about relighting!
36 Adding contrast and contact lighting
37 Fake reflections and cheap rim lights
38 A new way to look at glows in After Effects
39 Compositing contact lighting for our laser gun flashes
40 A look at Position passes inside After Effects
41 Using Position passes to create UVs
42 Extracting position data from our world position pass
43 Adding destruction elements
44 Depth of field in After Effects using C4D renders
45 Applying depth of field to our robot using Maya / Vray renders.
46 Adding motion blur to our comps
47 Finishing our composite and project

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.2 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا