آموزش نورپردازی و کامپوزیت صحنه Noir در رندر من
Look Development, Lighting and Compositing a Noir Scene in RenderMan RIS
نورپردازی و کامپوزیت صحنه Noir در رندر من
در این دوره از سایت pluralsight مدرس با استفاده از RenderMan و NUKE نورپردازی و کامپوزیت صحنه Noir را انجام می دهد، مدرس یک تکنیک جدید نورپردازی را از سطح مبتدی در RenderMan برای درک چگونگی بدست آوردن یک روش ارگانیک و واقع بینانه برای ارائه با یک موتور رندر GI را به شما می آموزد ، و رندر نهایی را برای انجام کامپوزیت به نرم افزار NUKE وارد می کند، با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- توضیح منابع مورد استفاده قرار گرفته
- بحث در مورد PxrDisney
- ایجاد متریال دیوار
- ایجاد درب و قاب و دستگیره
- ایجاد متریال های مختلف صحنه
- ساخت و ایجاد متریال پوست مو و صورت کاراکتر
- ایجاد نورپردازی محیط
- انجام کامپوزیت در NUKE
- و..
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital-Tutors – Look Development, Lighting and Compositing a Noir Scene in RenderMan RIS
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5 ساعت و 11 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 34
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Miguel Lleras Villaveces
نرم افزار : Maya 2015, RenderMan 19 (RIS) ، NUKE 9
زیرنویس : ندارد
Digital-Tutors – Look Development, Lighting and Compositing a Noir Scene in RenderMan RIS
Throughout these lessons we are going to learn look development, lighting and compositing for a Noir scene using RenderMan and NUKE. We’ll learn a new approach to look development and lighting by starting with the basics of RenderMan and move forward to understand a more organic and realistic way of rendering with a GI render engine. Finally, we’ll composite a high quality final image with NUKE. By the end of the course you will have working knowledge of how to render a Noir Scene for production. Software Required: Maya 2015, RenderMan 19 (RIS) and NUKE 9
Introduction and project overview
Discussing references
Discussing RenderMan IT
Utilizing lights
Discussing PxrDisney
Utilizing PxrLM materials
Creating wall material
Setting up geometric attributes
Building door and frame
Creating door handle
Applying glass
Designing the lamp
Building the clock
Creating the radio
Generating Matte IDs
Implementing cloth materials
Creating character skin
Continuing character skin
Designing character eyes
Applying hair
Rendering eye brows
Creating Matte IDs
Implementing AOVs
Constructing key light
Continuing key light
Creating secondary light source
Applying character lighting
Rendering the final image
Compositing the environment
Continuing to composite environment
Balancing character lights
Correcting color
Finalizing the compositing and project overview
حجم کل : 2.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این مدل سه بعدی امتیاز بدهید