بیت گراف
Digital Tutorsmayaآموزشتکسچرینگساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیکهای Map Baking برای بازی در Maya

Map Baking Techniques for Games in Maya

آموزش تکنیکهای Map Baking برای بازی در Maya

آموزش تکنیکهای Map Baking برای بازی در Maya

 

در این دوره به آموزش تکنیکهای Map Baking برای بازی در Maya می پردازیم. هنگام آماده سازی asset ها برای ورود به  موتور بازی ، معمولا انواع مختلف map های تکسچر مورد نیاز می باشد. در این آموزش برنامه Maya 2015 ، شما با 3 نوع مختلف Map برای آماده سازی  Asset های بازی خود آشنا می شوید بدون اینکه از برنامه ایی دیگه ایی غیر از مایا استفاده نمایید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • انفجار مش
  • تنظیمات متریال برای ID mask
  • ایجاد نقشه normal
  • ایجاد نقشه ambient occlusion
  • و ..
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital-Tutors – Map Baking Techniques for Games in Maya

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 1.16 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eddie Russell

نرم افزار : Maya 2015

زیرنویس : ندارد

Digital-Tutors – Map Baking Techniques for Games in Maya

When preparing assets to go into a game engine, many different types of texture maps are typically required.This Maya tutorial will break down 3 major types of maps used in game pipelines and teach you efficient and effective ways to bake each right inside of Maya. We’ll begin by learning how to prepare geometry for the baking process by blowing it up or exploding it.From here we’ll focus on the ID map and learn how to configure materials for it and then bake it out. Next we’ll move on to the normal map. Not only will we learn how to bake out our normal map, but we’ll also learn about some common problems with baked normal maps and how to fix them.Lastly, we’ll learn how to bake the ambient occlusion map out for our game asset. After finishing this Maya training, you’ll know how to get these three major type of maps ready for your game assets, without ever leaving Maya.

1 Introduction and project overview    01:16
2 Exploding Meshes for better bakes         06:14
3 Setting up materials for an ID mask         08:15
4 Baking out ID maps         09:48
5 Baking out normal maps         14:39
6 Fixing gaps in a normal map         12:54
7 Fixing waviness in normal and ambient occlusion maps         14:10
8 Baking ambient occlusion maps         09:26

 

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا