بیت گراف
3ds maxAutoCADDigital TutorsGreeblephotoshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازیمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد تجسم معماری در 3ds Max و V-Ray

Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

آموزش ایجاد تجسم معماری در 3ds Max و V-Ray

آموزش ایجاد تجسم معماری در 3ds Max و V-Ray

 

در این دوره آموزش ایجاد تجسم معماری در 3ds Max و V-Ray می پردازیم. این آموزش از سایت Digital-Tutors به آموزش ساخت و مدل یک مجموعه پیچیده و دشوار در 3ds Max, V-Ray , AutoCAD میپردازد.تمام مراحل از صفر تا 100 آموزش داده میشود .این مبحث آموزش خوبی برای معماران به منطور یادگیری نرم افزار های مختلف است. با سافت ساز همراه باشید.

 

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • تکسچرینگ سایت
  • ایجاد تکسچر رفلکشن
  • ایمپورت تصاویر به اتوکد
  • تهیه پیش نویس خطوط و ساختمان در اتوکد
  • ایمپورت فایلهای اتوکد به مکس
  • ایجاد زمین
  • ایجاد شهر Greeble
  • استخراج تکسچر برای نمای شهر
  • آماده کردن پلن اتوکد
  • اکستروژن spline
  • مدلسازی نمای برج
  • مدلسازی اسلب و بلوستردس
  • مدلسازی نرده ها و ستون ها
  • مدلسازی ارگانیک استادیوم
  • مدلسازی صندلی استادیوم
  • ویرایش زمین برای جمن و گیاهان
  • ایجاد گیاهان بیلبورد و پروکسی
  • مدلسازی غرفه ها با nurms
  • تکسچرینگ نمای شیشه ایی
  • تکسچرینگ داخل ساختمان
  • گردش کار فتوشاپ
  • و …

تصاویر آموزش ایجاد تجسم معماری در 3ds Max و V-Ray :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital-Tutors –Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 5.48 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 38

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Micha Koren

نرم افزار : 3ds Max 2012, V Ray 2.0, AutoCAD 2013, Photoshop CS4, Greeble

زیرنویس : ندارد

Digital-Tutors –Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

In this series of tutorials we will learn how to model a complex architectural scene and optimize it for quick editing and rendering Throughout these lessons we will go through the steps of creating a complex architectural scene in a way that makes it quick to create, easy to edit and fast to render. We will learn about the various modeling techniques essential to architectural workflows, including terrain, cities, polygon modeling, splines and nurms smoothing, as well as optimization techniques such as using proxies and XRef scenes By the end you will be able to handle any scale of architectural project and easily complete them within very short deadlines.

1 Introduction and project overview        01:13
2 Site texturing        10:09
3 Creating the site reflection texture        11:08
4 Importing images into AutoCAD        07:06
5 Drafting contours and buildings in AutoCAD         09:08
6 Importing AutoCAD files to 3ds Max         07:16
7 Terrain creation         12:10
8 Terrain mesh division and site textures         09:02
9 Greeble city creation         04:57
10 Extracting textures for the facade of the city         08:17
11 Texturing the city model         07:03
12 Preparing Architectural AutoCAD plans         08:03
13 Importing AutoCAD plans into 3ds Max         07:32
14 Updating linked plans         04:32
15 Modeling organic outlines using splines         13:18
16 Extruding splines         07:04
17 Modeling the tower facades         11:06
18 Modeling slabs and balustrades         11:07
19 Creating more slabs, balustrades, and columns         08:48
20 Modeling columns and lift cores         04:19
21 Organic modeling of the stadium support         11:37
22 Modeling the stadium seating         10:53
23 Editing the seating model         08:07
24 Editing the tower and seating connection         06:00
25 Organic modeling of the stadium shell         10:48
26 Editing the top roof slab         10:37
27 Modifying floor slabs and adding stadium details         12:21
28 Editing ground terrain for grass and plants         11:05
29 Creating proxy and billboard plants         09:07
30 Scattering plants and importing proxies into the model         10:49
31 Modeling pavilions using nurms         09:54
32 Texturing the glass facade         10:59
33 Texturing the building interiors         11:19
34 Texturing the balustrades         08:26
35 Summing up the texturing         09:19
36 Render settings for draft views         13:06
37 Getting the final image         11:47
38 Photoshop workflow and conclusion         09:27

 

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا