آموزش ایجاد کانسپت طرح های مفهومی معماری در 3ds Max
Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max
آموزش ایجاد کانسپت طرح های مفهومی
امروز برای شما عزیزان آموزش تولید معمار ی های مفهومی توسط تکنیک های طراحی دیجیتالی توسط تری دی مکس رو آماده کرده ام . در این دوره آموزشی که محصول وبسایت Digital Tutors میباشد ،یاد خواهید گرفت که چگونه فرم ها و حالت های معماری رو در تری دی مکس و بر اساس ورودی های متفاوت نظیر داده های گرافیکی ، عکس ، ویدئو و .. شبیه سازی کنید . در این آموزش شبیه سازی مفهومی پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو رو یاد خواهید گرفت .
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- ایمپورت مدل پل
- آشکار ساختن الگو از یک تصویر
- تصویر برداری تصاویر رستر به طور خودکار
- جابه جایی مش با استفاده از تصاویر
- ادغام و ویرایش مش
- ایجاد و ویرایش سطح spline
- استخراج نمودا وکتور از تصویر
- انیمیشن آبجکت dummy
- ایجاد انیمیشن
- استفاده از ابزار snapshot و surfacing splines
- استفاده از جلوه های ویژه گرافیکی
- انیمیشن آبجکت با صوت
- انیمیشن آبجکت با تصویر
- ویرایش متغییر پارچه
- ساده سازی مش متراکم
- تولید توپولوژی جدید
- اضافه کردن دوربین
- نورپردازی و متریال دهی
- تکنیک های لایوت برای ارائه
- کامپوزیت رندر
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital-Tutors – Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 4 ساعت و 31 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 28
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Micha Koren
نرم افزار : 3ds Max 2012, Vray 2.0, AutoCAD 2014, Photoshop
زیرنویس : ندارد
Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max
Throughout these lessons we’ll look at how to generate architectural forms in 3ds Max from various inputs such as graphical data, images, video, audio and simulated forces.
We’ll then be applying the results to San Francisco’s Golden Gate Bridge, giving it a radical avant-garde facelift. By the end of this training you’ll have gained knowledge and confidence to use this digital design process in your own projects.
On a technical level, you’ll also be comfortable using splines, surfaces, physical displacement, animations, wire parameters, animation constraints, controllers and wind simulations.
1 Introduction and project overview 01:12
2 Discussing digital design 14:17
3 Importing the bridge model 06:13
4 Revealing patterns from an image 07:00
5 Extracting an outline to be vectorized 04:31
6 Vectorizing raster images automatically 05:25
7 Displacing a mesh using images 12:00
8 Merging and editing the displaced mesh 11:55
9 Creating a spline surface 10:38
10 Editing the spline surface 11:45
11 Extracting a vector graph from an image 06:15
12 Animating a dummy object 07:50
13 Baking the animation 08:51
14 Using the snapshot tool and surfacing splines 11:41
15 Using a morph target 11:11
16 Animating morph targets with wire parameters 10:14
17 Animating an object using audio 10:24
18 Animating an object using video 10:35
19 Using simulated forces to animate cloth 12:43
20 Editing cloth variables 09:06
21 Simplifying a dense mesh 11:57
22 Generating new topology 12:10
23 Applying textures to our models 12:45
24 Adding a camera 10:40
25 Lighting and final materials 08:00
26 Compositing the render 12:36
27 Layout techniques for presentations 06:41
28 Presenting concept designs 12:37
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید