Digital TutorsZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

دوره آموزشی ایجاد مش در زیبراش

Digital Tutors – Mesh Creation Concepts in ZBrush

ایجاد مش در زیبراش

 

در این آموزش ” ایجاد مش در زیبراش ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Justin Marshall ، به معرفی ابزارهای حجاری مختلف و ایجاد و اصلاح اشیا و آبجکت های هندسه اولیه در ZBrush میپردازد.  ایجاد هندسه به روش های مختلف ، استفاده از ZSpheres براس ساخت مش پایه ، استفاده از ابزار توپولوژی برای ایجاد مش ، استخراج مش ، کار با ShadowBox  و ایجاد مش با Morph Targets  از جمله مباحث هایلایت شده این آموزش می باشد. با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • کار با شکلهای هندسی اولیه
  • استفاده از Zspheres
  • استفاده از ابزار توپولوژی
  • اکسترکت هندسه
  • مش بندی دوباره آبجکت
  • تبدیل هندسه alphas  به 3D
  • نحوه کار با ShadowBox
  • استفاده از براش curve-based
  • ایجاد مش از براش IMM
  • ایجاد مش با Morph Targets

گالری دوره آموزشی ایجاد مش در زیبراش :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Mesh Creation Concepts in ZBrush

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار : ZBrush 4R6

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Mesh Creation Concepts in ZBrush

In this ZBrush tutorial, we’ll look at creating and modifying primitive objects. ZBrush is a great tool for sculpting and painting, but one of the advantages it has over other similar applications is its ability to create geometry. Instead of needing to bring in base geometry from another application, there are several methods for creating that geometry within ZBrush. We’ll look at using ZSpheres to build up armatures and base meshes. We’ll also learn about using the Topology tools to create meshes, as well as mesh extraction and remeshing. We’ll also talk about ShadowBox and creating meshes using Morph Targets. By the end of this ZBrush training, you’ll have a much better idea of the kinds of tools available for creating geometry. Software required: ZBrush 4R6.

1 Introduction and project overview        00:58
2 Working with primitives         06:13
3 Using Zspheres         07:54
4 Using the topology tools         06:20
5 Extracting geometry         05:35
6 Remeshing objects         05:29
7 Converting alphas to 3D geometry         03:08
8 Working with ShadowBox         05:19
9 Using curve-based brushes         04:40
10 Creating meshes from IMM brushes         03:59
11 Creating meshes using Morph Targets         07:38

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.9 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا