آموزش سریع انیمیشن در 3ds Max شماره 2
Quick Start to Animation in 3ds Max: Volume 2
آموزش انمیشن سازی در تری دی مکس 2
در این آموزش از سری آموزشهای سایت دیجیتال تورس به مدلینگ یک سلاح پیشرفته وسپس انمیت کردن آن میپردازد این آموزش در نرم افزار تری دی مکس انجام میشود و شامل سه بخش میباشد که در این پست بخش دوم آموزش رو قرار میدم.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- انیمیت کردن با constraint
- Refining قوس
- انیمیشن Path
- انیمیشن پرش
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Quick Start to Animation in 3ds Max: Volume 2
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 54 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 10
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Delano Athias
نرم افزار : Autodesk 3d Max 2015
زیرنویس : ندارد
Quick Start to Animation in 3ds Max: Volume 2
Welcome to the Quick Start to Animation in 3ds Max. Quick Starts are a series of specially constructed tutorials meant to be followed in sequence and include valuable exercises to reinforce learned concepts
The lesson format for these Quick Starts will be similar to other Digital-Tutors introductory training. We’ll go through 3ds Max’s Animation Tools in a very methodical way, making sure to cover the tools and techniques that are most important in enabling you to get up and running quickly. Each Volume of a Quick Start will build upon the previous volume, enabling us to progressively build up a complex project into a finished state
In this initial volume, we’ll cover the basics of getting started with the animation tools in 3ds Max’s. We’ll learn how to set our animation preferences and create keyframes. We’ll learn about 3ds Max’s Dope Sheet, which is used to retime animation. We’ll also jump into the Curve Editor, and learn how it can be used to polish and cycle animation in 3ds Max. To conclude the tutorial, we’ll learn how to view our work in real-time
While building a project together, you’ll be provided with valuable knowledge, and the real power comes from being able to take the techniques you’ve learned and apply them in a different way to your own work. With this in mind, you’ll be presented with an assignment immediately following each volume. These assignments will challenge you to take the skills that you’ve learned in a particular volume and apply them to a different asset
These tutorials are designed to be taken in sequence so we really encourage you to start with this volume and proceed all the way through to Volume 3, all so you can take advantage of the periodic assignments along the way to get the full learning experience.
1 Introduction and project overview 00:57
2 Animating with constraints 07:37
3 Refining your arcs with Trajectories 04:45
4 Path animation 07:26
5 Animating a jump 06:15
6 Adding moving holds with tangents 05:17
7 Finalizing the turret’s legs 09:33
8 Wrapping up the animation 04:46
9 Volume 2 assignment 02:15
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز
جمع امتیازات
لطفا به این مطلب امتیاز دهید