3ds maxautodesk inventorDigital Tutorsآموزشریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ کردن دست در تری دی مکس 3ds Max

Rigging Hands in 3ds Max

آموزش ریگ کردن دست در تری دی مکس 3ds Max

آموزش ریگ کردن دست در تری دی مکس 3ds Max

 

در این دوره آموزش ریگ کردن دست در تری دی مکس 3ds Max می پردازیم. این مجموعه از آموزش های نرم افزار 3ds Max، ما یاد میگیریم که چگونه با استفاده از سیستم های کنترلی  نسبت به ریگ کردن دست ببرای حرکات طبیعی رو فرا میگیرید. و سوئیچ بین حالت های IK و FK رو برای انمیت کردن یاد میگیرید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مقدمه و مرور کلی پروژه
  • انجام تنظیمات صحنه
  • ساخت استخوان اولیه
  • اضافه کردن استخوان ثانویه برای حجم
  • کنترل مچ دست
  • ایجاد سیستم های IK / FK برای انگشتان باقی مانده
  • تکمیل سیستم IK / FK برای انگشتان
  • افزودن IK کنترل
  • راه اندازی FK کنترل
  • …..

تصاویری از آموزش ریگ کردن دست در تری دی مکس 3ds Max :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital-Tutors – Rigging Hands in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.27 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Delano Athias

نرم افزار : 3ds Max 2015

زیرنویس : ندارد

Digital-Tutors – Rigging Hands in 3ds Max

In this set of 3ds Max tutorials, we’ll learn how to improve our control systems for hands in order to achieve more believable results! We’ll start by learning where to position our bones for natural deformations We’ll then learn a technique for rigging knuckles and preserving volume in the hand overall. Finally, we’ll enhance our rig by creating a system that will allow animators to switch between with IK and FK modes. By the end of this 3ds Max training, you will have the skills needed to rig hands more proficiently.

1 Introduction and project overview 00:45
2 Setting up the scene  04:24
3 Building primary bones    09:03
4 Positioning our finger bones for realistic articulation 06:46
5 Adding secondary bones for volume   05:30
6 Connecting the fingers to the hand and cleaning up our hand bones 05:08
7 Rigging the knuckles   06:12
8 Working with the Expose Transform node 08:58
9 Finalizing the set up process of the Expose nodes used for the knuckles   06:18
10 Finalizing our knuckle system  08:29
11 Setting up a twist system for the forearm   07:19
12 Creating a global control   04:47
13 Controlling the wrist 09:45
14 Skinning the hand   09:42
15 Starting on the hand’s IK/FK system   07:41
16 Creating IK/FK systems for the remaining fingers   08:36
17 Completing the IK/FK system for the fingers  10:33
18 Adding IK controls  10:01
19 Setting up FK controls  08:54
20 Finishing our FK controls and finalizing the rig  08:47

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا