بیت گراف
Digital Tutorsmayaآموزشرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش شبیه سازی یک افکت شعله افکن در Maya

Digital Tutors – Simulating a Flamethrower Effect in Maya

آموزش شبیه سازی یک افکت شعله افکن در Maya

 

در این آموزش شبیه سازی یک افکت شعله افکن در Maya میپردازیم.این آموزش از شرکت Digital Tutors و مربی دوره Pankaj Malik می باشد . با ویژگی های مایع از جمله چگالی، دما، سرعت و سوخت برای شبیه سازی رفتار واقع بینانه برای شعله افکن ها را بررسی می کند.  در نهایت فوکوس روی شیدینگ و رندرینگ مایعات با المنت های 3D و ساخت آنها با افترافکت برای تولید شعله افکن واقعی می کند.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • نحوه کار شعله افکن
  • آشنایی با لایوت
  • ایجاد  fluid emitter و container
  • بهبود کانتینر مایع
  • توسعه ویژگی های مایع
  • ساخت شبکه های دما
  • ایجاد شبکه های سوخت
  • کار با شیدینگ و شفافیت
  • ایجاد حجم
  • و …

تصاویری از دوره آموزشی :

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Simulating a Flamethrower Effect in Maya

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 1 ساعت و 28 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره :  Pankaj Malik

نرم افزار : Maya , Adobe After Effects CS6

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Simulating a Flamethrower Effect in Maya

Throughout these Maya tutorials we’ll be simulating a flamethrower effect with Maya. We’ll explore fluid attributes such as Density, Temperature, Velocity and Fuel to simulate a realistic behavior for our  flamethrower.We’ll use a variety of fluid emitters and containers to control the attributes of our simulation. Next we’ll construct both temperature and fuel grids to add even more attributes and realism to the flame effect. Finally we’ll focus on shading and rendering our fluids with 3D elements and compose them with Adobe After Effects to produce a realistic flamethrower.By the end of this Maya training you’ll have the skills you need to build a realistic flamethrower effect that’s ready for production

1 Introduction and project overview  00:53
2 Learning about flamethrowers 03:19
3 Understanding the layout 03:43
4 Creating the fluid emitter and container 10:33
5 Improving our fluid container 09:35
6 Developing attributes for fluids 09:59
7 Constructing the Temperature grids 10:31
8 Creating Fuel grids 11:36
9 Working on shading and opacity 12:50
10 Creating a Volume Axis field 08:06
11 Finalizing our flamethrower 07:32

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا