3ds maxAfter EffectsDigital TutorsFumeFXphotoshopآموزشپلاگین استفاده شدهذرات - دینامیکشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش شبیه سازی پرتاب موشک در 3ds Max و Fume FX

Simulating a Rocket Launch Sequence in 3ds Max and FumeFX

شبیه سازی پرتاب موشک

آموزش شبیه سازی پرتاب موشک در مکس و فیوم اف ایکس

 

در این آموزش ” شبیه سازی پرتاب موشک ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره  Vikrant Dalal ، به آموزش ساخت انمیشن کوتاه پرتاب فضا پیما میپردازد. نحوه آموزش به این صورت است که مناظر اطراف در فتوشاپ آماده شده سپس در تری دی مکس به ساخت فضا پیما و ساخت دود و آتش در پلاگین FumeFX و پست پرداکشن انمیشن در افتر افکت میپردازد. با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • تنظیم بک گراند تصویر
  • پوزیشن دوربین و سطح زمین
  • ایجاد شاتل فضایی
  • مدل سازی شاتل فضایی
  • راکت و انیمیشن پرچم
  • شبیه سازی ذرات گرد و غبار
  • راه اندازی و تنظیمات FumeFX
  • ایجاد ذرات برای FumeFX
  • رندرینگ در FumeFX
  • رندرینگ asset ها
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Simulating a Rocket Launch Sequence in 3ds Max and FumeFX

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 1.22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 13

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Vikrant Dalal

نرم افزار : AutoDesk 3ds Max, FumeFX, Adobe Photoshop CS5, Adobe After Effects

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Simulating a Rocket Launch Sequence in 3ds Max and FumeFX

In this tutorial, we will learn how to create a realistic rocket launch shot. Throughout these lessons, we will learn how to build a complete shot using 2D and 3D elements. We will start by using Photoshop to edit the background image, we will then use 3ds Max to create a simple model of the rocket as well as supporting elements. In addition we will use the FumeFX plugin to create smoke. By the end of this tutorial you will have a solid understanding of the workflows that are required to create a complete VFX shot as a single artist. Software required: AutoDesk 3ds Max, FumeFX, Adobe Photoshop CS5, Adobe After Effects.

01. Introduction and project overview
02. Determining primary and supporting elements
03. Setting up the background image
04. Positioning the camera and ground plane
05. Creating the space shuttle
06. Modeling the space shuttle
07. Understanding rocket and flag animation
08. Simulating dust particles
09. Setting up FumeFX
10. Creating particles for FumeFX
11. Rendering in FumeFX
12. Rendering assets
13. Finalizing the shot

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.13 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا