بیت گراف
Digital Tutorsmayaphotoshopآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

پینت تکسچر در مایا 2015 و فتوشاپ

Texture Painting in Maya 2015 and Photoshop

پینت تکسچر در مایا 2015

پینت تکسچر در مایا 2015 و فتوشاپ

 

 در ادامه آموزش ورک فلوی UV Mapping در Maya  به ساخت یووی مپینگ این موجود پرداختیم . حالا ادامه کار این آموزش یعنی پینت تکسچر در مایا  را در سافت ساز خواهیم دید.

مهم نیست که چه نوع دارایی یا Asset ی ایجاد میکنید، بعد از تکمیل مدلینگ و یووی ، زمان شروعه پینت تکسچر ها می باشد. برای بسیاری از آرتیست ها ، فتوشاپ انتخاب اصلی این مرحله است. در این آموزش پینت تکسچر در مایا از شرکت Digital Tutors مربی دوره Eddie Russell ، به بررسی نحوه کار با مایا و فتوشاپ برای ایجاد و استفاده از تکسچر ها به دارایی هامون می پردازد.

در ابتدا باید بدانیم که به چه شکل به متریال را به دارایی مون اضافه کنیم. از اینجا هندسه خود را اکسپورت و آن را به فضای کاری 3D فتوشاپ برای عملیات تکسچرینگ، جایی که ما یه مپ diffuse و specular را پینت میکنیم.

فتوشاپ یه ورک فلوی مبتنی بر لایه غیر موازی ارائه میکند و ما باید یاد بگیریم که چگونه از فضای دو بعدی و سه بعدی آن استفاده کنیم. تکسچر هامون رو در فتوشاپ اکسپورت کرده و سپس متریال را با استفاده از Hypershade مایا قبل از رندرینگ اعمال میکنیم.با سافت ساز همراه باشید .

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Texture Painting in Maya 2015 and Photoshop

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 2.45 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eddie Russell

نرم افزار : Maya 2015, Photoshop CC

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Texture Painting in Maya 2015 and Photoshop

No matter what type of asset you are creating, after the modeling has been completed and the UVs have been laid out, its time to begin painting textures. For many artists, Photoshop is the primary place for this step. This training will explore how Maya and Photoshop work together to create and apply textures to our assets. To get started, we’ll first learn how to apply a material to our asset inside of Maya. From here we will export our geometry and bring it into Photoshop’s 3D workspace for texturing, where we will paint a diffuse and specular map. Photoshop offers an unparalleled layer-based workflow, and we’ll learn how to take advantage of it both in 3D and 2D space. To wrap this course up, we will export our textures out of Photoshop and then apply them within our material using Maya’s Hypershade before rendering. After finishing this course, you will have learned how to paint textures in Photoshop’s 3D environment and apply them within a Maya material. Software required: Maya 2015, Photoshop CC.

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا