Digital TutorsKeyShotZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهگرافیک و ویرایش تصویرمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی موجود فانتزی واقعی در ZBrush

Designing a Fantasy Creature from Reality in ZBrush

آموزش طراحی موجود فانتزی واقعی در ZBrush

آموزش طراحی موجود فانتزی واقعی در ZBrush

 

در این دوره به آموزش طراحی موجود فانتزی واقعی در ZBrush می پردازیم ، از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره Lee Magalhaes ، یک موجود فانتزی و تخیلی که در بالا مشاهده می کنید رو گام به گام در نرم افزار زیبراش طراحی می کند. طراحی این موجود از  یک حیوان واقعی (پلنگ یا ببر) شروع می شود. در پایان با چگونگی ایجاد مدل های  خود با استفاده از عناصر طبیعت آشنا می شوید.از برنامه ZBrush و KeyShot استفاده می شود. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • ایجاد ZSphere پایه
  • بلاکینگ آناتومی بدن
  • اسکالپ صورت موجود
  • پالایش طراحی صورت
  • استفاده از تکنیک های thumbnail  برای طراحی تکرار شونده iterative
  • اضافه کردن دندان به موجود
  • ایجاد بال برای موجود
  • اسکالپ پا
  • اضافه کردن دیتیل صورت
  • اعمال تکنیک های دیتیل پوست
  • تنظیمات صحنه در کی شات
  • پیاده سازی تکسچر در فتوشاپ
  • رندر نهایی
  • و …

گالری این دوه آموزشی:

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Character Modeling Workflows in ZBrush and 3D-Coat

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3.13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 21

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Lee Magalhaes

نرم افزار : ZBrush 4R6 – KeyShot 5

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Character Modeling Workflows in ZBrush and 3D-Coat

In this ZBrush tutorial you’ll expand your knowledge and skillset with more than just sculpting tools and ideas. We’ll base our starting point on a real life animal and design our custom creature from there.We’ll put ourselves on a “deadline” to present this concept to the film director for example, and our focus is going to be design and function. We’ll be trying to understand the underlying bone structure first, then move on with our more traditional sculpting tools in order to achieve our result.After fleshing things out we’ll discuss detailing, final rendering and post work in Photoshop. By the end of this ZBrush training you’ll have a solid understanding of how to approach your own unique design ideas using nature as a starting point.

1 Introduction and project overview 00:56
2 Developing ideas for our creature design 09:33
3 Creating a ZSphere base   07:25
4 Blocking out the body anatomy   10:07
5 Continuing to block out the body   10:01
6 Completing our body blockout   10:09
7 Sculpting the face   10:10
8 Refining our face design   10:29
9 Utilizing thumbnail techniques for iterative design   07:29
10 Adding teeth to our creature   10:02
11 Creating wings for our creature   10:18
12 Sculpting the feet  10:16
13 Designing a defense mechanism  07:00
14 Perfecting our sculpt   10:20
15 Improving the facial sculpt   09:57
16 Adding facial details   07:44
17 Applying skin detail techniques   09:53
18 Setting up our KeyShot scene   08:42
19 Implementing texture photobashing   11:04
20 Continuing to add textures to our render   10:02
21 Finalizing our render   11:32

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا